در حال بارگذاری

یوتیوب

یوتیوب قابلیت پیدا کردن راحت تر محتوای جدید را اضافه کرد

یوتیوب یک ویژگی جدید برای کمک به کاربران در “پیداکردن سازندگان جدید و محتوای تازه” در پلتفرم خود اضافه کرده است. برگه «New to you» اکنون در صفحه ی YouTube همه ی دستگاه‌ها از جمله بهترین تلفن‌های دارای اپلیکیشن اندروید و تلویزیون‌های هوشمند برندهای موجود در دسترس است.

اپلیکیشن یوتیوب پرخرج ترین اپ چهارماهه اول ۲۰۲۱ شد

استفاده از قابلیت New to you در یوتیوب

برای امتحان کردن این ویژگی اصافه شده، تنها کاری که باید انجام دهید این است که روی «New to you» در نوار موضوعات ضربه بزنید. اگر نوار موضوع را در تلفن خود نمی بینید، یک بار صفحه اصلی یوتیوب را refresh کنید. نکته قابل توجه این است که اگر به حساب Google خود وارد نشده باشید، نمی توانید برگه جدید را مشاهده کنید.

همچنین این ویژگی ویدیوهای مرتبط با موضوعی که به آن‌ علاقه دارید را در برگه جدید توصیه می‌کند که ممکن است کمی متفاوت از آنچه معمولاً در YouTube میبینید باشد. از برخی جهات، کاملاً شبیه صفحه «For You» در TikTok است.

ساخت وب اپلیکیشن

با اعلام این ویژگی جدید، Meaghan از تیم YouTube در پستی در صفحه پشتیبانی YouTube نوشت:

به ما اعلام کردین که می‌خواهید سازندگان جدید و ویدیوهای جدید را ببینید در ، بنابراین امیدواریم این گزینه جدید که اضافه کردیم، به سازندگان کمک کند تا بتوانند با مخاطبان جدید ارتباط برقرار کنند!

ویژگی «New to you» کمتر از یک ماه پس از معرفی ابزارهای صوتی و زیرنویسی جدید YouTube در این اپلیکیشن ارائه شد.

یوتیوب

امکانات جدید YouTube

یوتیوب همچنین اخیراً با گزینه جدید “Continue watching” در مینی پلیر وب خود، تماشای ادامه ویدئوهایی که بصورت ناتمام در تلفن همراه مانده اند را در کامپیوتر های شخصی فراهم کرده است.

 

ساخت اپلیکیشن YouTube Music برای Wear OS 2 تایید شد

 

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.