در حال بارگذاری

مزیت های React Native

مزیت های React Native برای ساخت اپلیکیشن در سال 2021

ری اکت نیتیو توسط فیسبوک ساخته و منتشر شده است. این فریمورک روز به روز در حال بزرگتر شدن است و طرفداران بیشماری دارد. توسعه دهندگان از این فریمورک چند پلتفرمی، که امکان ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل های مختلف با یک کد را می دهد، به صورت گسترده ای در حال استفاده هستند. در این مطلب به مزیت های React Native برای ساخت اپلیکیشن در سال 2021 و اهمیت آن برای کسب و کارها می پردازیم.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای با اپلیکیشن ساز اپتو

پیدا کردن برنامه نویسی که بتواند برای React Native اپلیکیشن بسازد بسیار راحت است. حتی اگر کسی سابقه نوشتن اپلیکیشن با این پلفترم را نداشته باشد، و توسعه دهنده وب باشد، می تواند از دانش خود در این زمینه استفاده کرده و با سرعت توانایی کار با فریمورک React Native را پیدا کند.

ساخت اپلیکیشن اندروید بدون کد نویسی با اپتو

استفاده از فریمورک ری اکت نیتیو رایگان است و همین مساله یکی از مزیت های React Native به شمار می آید. همچنین شما نیازی به استخدام دولوپر های مختلف برای ساخت اپلیکیشن برای پلتفرم های مختلف ندارید. برنامه نویس های شما می توانند با یک بار کد نویسی، اپلیکیشن سیستم عامل های مختلف را بسازند.

جامعه کاربری بزرگ این فریمورک به شما کمک می کند که برای نوشتن کدهایتان و ایده گرفتن، از دیگران به راحتی کمک بگیرید. شما می توانید از کتابخانه های نوشته شده توسط دیگر کاربران استفاده کنید و از این طریق، زمان ساخت اپلیکیشن خود را تا میزان قابل توجهی کمتر کنید.

Flutter یا React Native؟ | کدام یک برای ساخت اپلیکیشن مناسب ترند؟

مزیت های React Native برای ساخت اپلیکیشن

  • زبان جاوا اسکریپت

یکی از دلایل محبوب شدن فریمورک React Native در ابتدا، استفاده از زبان محبوب جاوا اسکریپت بود. در مقایسه با Swift و Objective C، یادگیری Javascript بسیار راحت تر است. از همین نظر، بسیاری از استارت آپ ها که تجربه ی چندانی در برنامه نویسی ندارند، به سمت ساخت اپلیکیشن اندروید و ساخت اپلیکیشن آی او اس با ری اکت نیتیو رفتند.

  • بهینگی

بهینگی در این قسمت به دو معنی است. بهینگی در زمان نوشتن کد. شما می توانید با استفاده از تعداد بیشمار کتابخانه ها و کدهای نوشته شده کاربران دیگر، زمان ساخت اپلیکیشن خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهید و بهینه کنید. معنی دوم به این دلیل است که شما تنها با یک کد، می توانید نسخه اندروید و IOS اپلیکیشن خود را تحویل بگیرید.

بهترین پلتفرم ساخت اپلیکیشن | مقایسه React Native و Flutter

  • قابلیت استفاده دوباره از کد

شما می توانید کد نوشته شده در یکی از اپلیکیشن های خود را به راحتی در اپلیکیشن های دیگر خود استفاده کنید. همین مساله باعث می شود که به عنوان شرکت تولید کننده نرم افزار موبایل، زمان ساخت اپلیکیشن هایتان به میزان قابل توجهی کاهش یابد.

  • سرعت بالا

اپلیکیشن های ساخته شده با React Native از نظر سرعت و عملکرد به مانند اپلیکیشن هایی است که به صورت نیتیو ساخته شده اند و عملا نیتیو به شمار می روند. اپلیکیشن های ساخته شده با ری اکت امکان استفاده از پردازنده ی گرافیکی را برای پردازش های گرافیکی دارند که این مساله می تواند باعث سرعت بالا و کیفیت اپلیکیشن های تولید شده گردد.

بررسی مزیت های وب اپ های پیشرو یا PWA ها

  • معماری ماژولار

این مساله باعث هماهنگی بیشتر و تقسیم کار بهتر تیم برنامه نویسی هنگام ساخت اپلیکیشن می شود. همچنین بروزرسانی های اپلیکیشن و رفع باگ را بسیار راحت می کند. شما تنها کافیست بخش یا ماژولی که مشکل دارد را ادیت کنید و تاثیری در دیگر بخش ها و ماژول های برنامه نخواهد داشت.

 

تعدادی از برنامه های معروف که با React Native ساخته شده اند

  1. Instagram
  2. Bloomberg
  3. Airbnb
  4. Facebook Ads
  5. UberEats

امکان دریافت انواع فرمت اپلیکیشن

در حال حاضر امکان دریافت 3 فرمت اصلی اندروید، ios و pwa (وب اپ) را با کمترین هزینه ی ممکن از اپلیکیشن ساز اپتو خواهید داشت. علاوه بر این در کنار دریافت فرمت apk، امکان دریافت فرمت aab را نیز خواهید داشت. بنابراین در شرح این مطلب که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم، خواهید دانست که همه چیز به جزئیات قابل ارائه ی اپ ساز بستگی دارد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.