در حال بارگذاری

ساخت اپلیکیشن FaceTime

ساخت اپلیکیشن FaceTime برای IOS 15 تایید شد | معرفی امکانات

نسخه جدید سیستم عامل IOS، یعنی IOS 15 در پاییز امسال منتشر خواهد شد. حال ساخت اپلیکیشن FaceTime برای این سیستم عامل و امکانات آن تایید شد. از جمله این امکانات می توان به حالت پرتره، صدای فضایی و امکان اشتراک گذاشتن لینک فیس تایم برای کسانی که دستگاه اپل ندارند اشاره کرد.

ساخت اپلیکیشن اندروید بدون کد نویسی با اپتو

نرم افزار تماس تصویری اپل، برای سیستم عامل جدید این شرکت بروزرسانی بزرگی را دریافت خواهد کرد و امکانات بسیاری به آن اضافه خواهد شد. SharePlay یکی از این قابلیت هاست. کاربران اکوسیستم اپل می توانند تماس تصویری خود را بین آیپد، آیفون، اپل تی وی و مک استریم کنند. ساخت اپلیکیشن FaceTime در این قابلیت به گونه ای خواهد بود که کاربران بدون هیچ وقفه ای و به راحتی می توانند این کار را انجام دهند.

ساخت اپلیکیشن تحت وب FaceTime تایید شد

همچنین کاربران به راحتی می توانند محتوای مورد علاقه ی خود را به راحتی بین دوستان خود به اشتراک بگذارند. فرض کنید که فیلم جدیدی را گرفته اید و می خواهید ببینید، حال کافی است دوستان خود را به فیس تایم دعوت کنید و با هم فیلم را ببینید. این مساله به این معنی است که یک نفر فیلم را می خرد، و می تواند با خانواده و دوستان خود به اشتراک بگذارد و مهم تر از همه، با هم به مشاهده فیلم بنشینند. در حال حاضر این امکان برای شبکه های Apple TV+ ، Apple Music ،Disney+, Hulu, HBO Max و بسیاری دیگر تایید شده است.

اندروید 12 منو اشتراک گذاری اپلیکیشن ها را استاندارد خواهد کرد

SharePlay از این امکان بهره می برد که کاربران می توانند صدای فیلم، موزیک و دوستان خود را جداگانه تنظیم کنند و با توجه به علاقه خود میزان صدا از هر مرکز را بشنوند. از دیگر امکانات معرفی شده در این اپلیکیشن، امکان کنترل فیلم یا موسیقی پخش شده توسط کلیه کاربران است. اگر کسی بخواهد برای چند دقیقه تلفن جواب دهد، یا هر کار دیگری داشته باشد می تواند فیلم را برای همه متوقف کند تا همگی همزمان به دیدن فیلم بنشینند.

کاربران همچنین می توانند پلی لیستی از آهنگ های موجود و موردعلاقه خود درست کنند که به نوبت پخش شده و همگی لذت ببرند. کاربران امکان به اشتراک گذاری صفحه مرورگر، برنامه های روی سیستم عامل و اپلیکیشن های روی گوشی خود را نیز به اشتراک بگذارند. این امکانات برای جلسه های کاری بی نظیر است.

قابلیت جدید Spatial Audio یا صدای فضایی، باعث می شود که مکالمات بسیار طبیعی تر شود. صدا به گونه ای طراحی شده که انگار صدا دقیقا از پرتره ای که در حال دیدن آن هستید در حال منتشر شدن است. به همین دلیل مکالمات بسیار واقعی تر خواهد شد. قابلیت Voice Isolation باعث می شود که صداهای بک گراند کاملا، یا تا حد بسیار زیادی حذف شوند و شما تنها صدای کسی که در حال صحبت با شماست را بشنوید.

قابلیت جدید دیگر Wide Spectrum audio است که برای کسانی است که موزیسین هستند و می خواهند صدای محیط با جزئیات خوبی به طرف مقابل برسند.

حالت دیگر معرفی شده در نسخه ی جدید ساخت اپلیکیشن FaceTime ، قابلیت Grid View است. در این حالت، تمامی طرف های مکالمه به صورت کاشی های هم اندازه در کنار هم قرار خواهند گرفت. در این حالت، کسی که در حال صحبت است، کادری رنگی به دور تصویرش کشیده خواهد شد. این حالت، در نسخه ی جدید FaceTime از مکالمه 6 نفر همزمان استفاده می کند.

ساخت اپلیکیشن FaceTime

Portrait Mode نیز از قابلیت های جدید فیس تایم است که در ساخت اپلیکیشن FaceTime از آن بهره برده شده. در این حالت، تصویر شما به گونه ای به نمایش در می آید که تصویر پس زمینه شما بلوری خواهد شد و کاربران می توانند بر روی تصویر شما تمرکز کنند و پس زمینه تصویر شما حواس آنها را پرت نمی کند.


چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و .. به مشکل برنخورد.

البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپلیکیشن ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.