در حال بارگذاری

اشتراک گذاری اپلیکیشن

اندروید 12 منو اشتراک گذاری اپلیکیشن ها را استاندارد خواهد کرد

چندی پیش اندروید 12 با تغییرات بسیاری که در طراحی رابط کاربری آن به وجود آمده بود معرفی شد. حال یکی دیگر از قابلیت های این سیستم عامل معرفی شده است. اندروید 12 منو اشتراک گذاری اپلیکیشن ها را استاندارد خواهد کرد. این جمله به این معنی است که دیگر اپلیکیشن ها نمی توانند منو اشتراک گذاری مخصوص اپلیکیشن خود را در ساخت اپلیکیشن خود استفاده کنند.

ساخت اپلیکیشن اندروید | ساخت اپلیکیشن آی او اس | اپلیکیشن ساز اپتو

پیش از این اپلیکیشن های ساخته شده برای اندروید، می توانستند برای اشتراک گذاری تصاویر و … از منو مخصوص خود استفاده کنند و این مساله باعث به وجود آمدن ناهماهنگی هایی در ظاهر اپلیکیشن ها و گیج شدن کاربران شده بود. حال با توجه به این بروزرسانی، این مشکل در حال رفع شدن است.

آپدیت جدید Gboard اشتراک گذاری اسکرین شات را راحت تر می کند

این مساله باعث ناکارآمد شدن اپلیکیشن هایی است که وظیفه بهبود و اضافه کردن قابلیت به منو اشتراک گذاری را داشتند. از جمله معروف ترین این اپلیکیشن های Sharedr است. برنامه نویس اپلیکیشن Sharedr پیش از این وجود باگی در نسخه 12 اندروید را منتشر کرده بود که مربوط به عدم استفاده از منو اشتراک گذاری اپلیکیشن Sharedr و از کار افتادن آن بوده. حال به نظر می رسد که این مساله باگ نبوده و از قوانین جدید سیستم عامل اندروید 12 است.

اشتراک گذاری اپلیکیشن

چت اینستاگرام و فیسبوک مسنجر تا سال ۲۰۲۲ رمزنگاری نمی شوند

گوگل در پاسخ به این مساله بیان داشته: ” ما قبلا هم نمی خواستیم که اپلیکیشن ها منو اشتراک گذاری اندروید را دور بزنند و شکل آن را تغییر دهند. به همین دلیل این کار را برای برنامه نویسان غیر ممکن کردیم.”

اپلیکیشن Sharedr در توضیحات خود در پلی استور به این مساله اشاره کرده است که این اپلیکیشن از نسخه 12 اندروید پشتیبانی نمی کند و در صورت بروزرسانی، از کار خواهد افتاد.

معرفی زبان های برنامه نویسی IOS و ساخت اپلیکیشن آیفون


چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و .. به مشکل برنخورد.

البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپلیکیشن ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.