در حال بارگذاری

آپدیت جدید Gboard

آپدیت جدید Gboard اشتراک گذاری اسکرین شات را راحت تر می کند

در آپدیت جدید Gboard ، که اپلیکیشن کیبورد رسمی گوگل و اندروید است، اشتراک گذاری اسکرین شات ها بسیار راحت تر از قبل شده است. تا پیش از این برای اشتراک گذاری اسکرین شات لازم بود چندین مرحله مختلف انجام شود که این مساله بسیار زمان بر بود، همچنین اگر گوشی موبایل شما گوشی ضعیفی بود، برای باز کردن چندین اپلیکیشنی که برای اشتراک تصویر اسکرین شات لازم بود دچار مشکل می شد.

طراحی اپلیکیشن آیفون و اندروید بدون کد نویسی با اپ ساز اپتو

حال این مشکل در نسخه جدید اپلیکیشن Gboard با قابلیت کلیپ بورد این صفحه کلید حل شده است. اگر این نسخه از آپدیت Gboard بر روی گوشی شما نصب شده باشد، پس از گرفتن اسکرین شات پیغامی مبنی بر اینکه آیا می خواهید اسکرین شات های شما در کلیپبورد صفحه کلید ذخیره شود یا خیر دریافت می کنید. اگر این پیغام را قبول کنید، از این به بعد اسکرین شات های شما در کلیپبورد صفحه کلید نیز قرار میگیرند.

معرفی بهترین اپلیکیشن های کیبورد گوشی های هوشمند

حال کافی است هنگام چت با دوستانتان، از نوارابزار Gboard قسمت کلیپ بورد را انتخاب کنید و با کلیک بر روی عکس خود، آن را به راحتی به اشتراک بگذارید. این عمل بدون اینکه نیاز باشد اپلیکیشن گالری خود را باز کنید انجام می شود. همین نگاه به جزئیات کوچک است که باعث شده جیبورد به یکی از بهترین اپلیکیشن های صفحه کلید اندروید تبدیل شود.

هم اکنون این نسخه برای تمامی کاربران در دنیا منتشر نشده اما انتظار می رود که این بروزرسانی به زودی در دسترس همه قرار بگیرد. همانطور که پیش از این هم گوگل در بروزرسانی ها این کار را کرده بود، می دانیم که آپدیت جدید Gboard به صورت دسته دسته و به نوبت به دست همگی خواهد رسید و هیچ زمان مشخصی برای آن نمی توان تعیین کرد.

آپدیت جدید Gboard

با این حال شما می توانید نسخه آزمایشی یا بتای این اپلیکیشن را با شماره ورژن 10.5.04.367007960-beta پیدا کرده و نصب کنید و از این قابلیت استفاده نمایید. اما این کاربا توجه به بتا بودن این اپلیکیشن و احتمال وجود باگ توصیه نمی شود. لازمه استفاده از اپلیکیشن های بتا و آزمایشی در پلی استور این است که در  beta program پلی استور پیش از این ثبت نام کرده باشید و بتوانید اپلیکیشن های بتا را دانلود کنید.

گوگل پلی استور با قابلیت نصب سریعتر برنامه ها بروز شد

اپلیکیشن Gboard با بیش از 1 میلیارد دانلود، و 8 میلیون ریویو، توانسته نمره 4.5 را کسب کند که برای یک اپلیکیشن فوق العاده است. اگر گوشی شما از اپلیکیشن صفحه کلید پیش فرض شرکت سازنده گوشی استفاده می کند، پیشنهاد می کنیم حتما Gboard را امتحان کنید. کیفیت، روان بودن و امکانات این اپلیکیشن بی نظیر است و می تواند برای همیشه جای کیبورد پیش فرض شرکت سازنده گوشی شما را بگیرد.

لینک دانلود Gboard


چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و .. به مشکل برنخورد.

البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپلیکیشن ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.