در حال بارگذاری

بهترین اپلیکیشن های کیبورد

معرفی بهترین اپلیکیشن های کیبورد گوشی های هوشمند

صفحه کلید روی تلفن هوشمند شما یکی از پر‌کاربردترین برنامه‌های روزانه است. اگر دوستتان میخواهد برای شما پیامی ارسال کند، اگر می خواهید به یک ایمیل پاسخ دهید یا فقط افکار خود را بیان کنید ، صفحه کیبرد اولین چیزی است که ظاهر می شود. خوبی این مساله اینجاست که برای نیاز هر کس، کیبوردی در بازار اپلیکیشن ها وجود دارد. فرقی نمی کند که یک کیبورد ساده بخواهید یا میخواهید امکانات شخصی سازی زیادی داشته باشید. در این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های کیبورد گوشی های هوشمند می پردازیم.

با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم

Gboard، کیبورد پیشفرض گوگل

بهترین اپلیکیشن های کیبورد

صفحه کلید Gboard با مجموعه ای از ویژگی‌های روزافزون در اپلیکیشن Android ، iOS و به زودی در Chromebook ، همچنان بر بازار تسلط دارد. این اپلیکیشن از بهترین اپلیکیشن های کیبورد گوشی های هوشمند به شمار می آید. برخی از موارد افزوده شده طی امسال ، که شامل گزینه‌هایی مانند ساختن پک های شکلک یا گیف‌های شما هستند ، بی‌اهمیت به نظر می‌رسند ، اما Gboard همچنان به پشتیبانی از ده‌ها زبان جدید و حالت اخیر صفحه کلید شناور پرداخته است که برای تایپ در اندازه و حالت دلخواه شما بسیار مناسب است.

قابلیت ضبط تماس به اپلیکیشن تلفن اندروید اضافه شد

Chrooma، سفارشی کردن همه چیز

بهترین اپلیکیشن های کیبورد

Chrooma به جای ارائه دادن یک ظاهر ساده و اولیه صفحه کلید، به شما یک صفحه کلید با گزینه های سفارشی سازی متنوع می‌دهد که شما را بسیار سرمست می کند. علاوه براین، هوش مصنوعی هوشمند برای ارائه پیش‌بینی‌های متنی در این اپلیکیشن بسیار پیشرفه است و در مقایسه با دیگر رقبا بهتر عمل کرده است. همچنین در این کیبورد از gesture هایی که همگی ما دوست داریم هم استفاده شده است.

برترین اپلیکیشن های دستیار هوشمند

SwiftKey، امتحان شده و درست

بهترین اپلیکیشن های کیبورد

SwiftKey در حال حرکت به سمت چهار میلیون دانلود است و این مساله دلیل خوبی دارد. این صفحه کلید سفارشی به شما امکان کنترل کامل در طراحی اپلیکیشن کیبورد خودشان را می‌دهد. این برنامه بیش از ۱۰۰ تم متنوع دارد و حتی شما می‌توانید تم خود را با تصویری که به عنوان پس زمینه گرفته یا بارگزاری کرده اید ، ایجاد کنید. SwiftKey همچنین از بیش از 300 زبان پشتیبانی می کند و می توانید همزمان پنج زبان مختلف را فعال کنید. این اپلیکیشن را می توان از محبوبترین و بهترین اپلیکیشن های کیبورد نام برد. این اپلیکیشن مدتی است که توسط شرکت مایکروسافت خریداری شده.

طراحی اپلیکیشن Google Messages برای سامسونگ تغییر کرد

Grammarly، بهترین چک کردن غلط املایی

بهترین اپلیکیشن های صفحه کلید

بسیاری از برنامه های صفحه کلید فقط روی این مساله که غلط املایی دارید یا نه متمرکز هستند. Grammarly با پیش‌بینی های هوشمندانه و حتی توانایی انتخاب مترادف در صورت تمایل شما، متون را زیبا می‌کند و به کلاس کاری چک کردن متون شما را به سطحی بالاتر میبرد. نه تنها می توانید واژگان خود را گسترش دهید، بلکه نوشتن شما حرفه ای به نظر می رسد.


توسعه پذیری اپلیکیشن ساز اپتو

اپتو به طور مداوم خود را به روز می کند و همواره سعی دارد خود را در بالاترین کیفیت نگه دارد. با ساخت ماژول های جدید و ارتقاء سطح کیفی و افزایش امکانات ماژولهای قدیمی این امکان را به کاربران داده می شود که با ویرایش اپلیکیشنشان ، خود را به روز کنند. به روز رسانی های اپتو با توجه به نیاز کاربران و برامده از تعامل با کاربران و دریافت نظر سنجی از آنان است. همچینین اپتو در ورژن جدید خود امکان دریافت امضای اپ (keystore) را برای تمامی کاربرانش فراهم کرده است. به این ترتیب هر کاربر می تواند برای توسعه اختصاصی اپلیکیشنش اقدام کند.

با دانستن این معیارها متوجه شدیم چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. هم اکنون بدون نیاز به دانش برنامه نویسی خواهید توانست با یک اپ ساز متعهد همراه شوید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.