در حال بارگذاری

اپلیکیشن تحت وب FaceTime

ساخت اپلیکیشن تحت وب FaceTime تایید شد

به نظر می رسد که دیواربلند باغ اپل در حال کوتاه تر شدن است. برای سال ها، اپل از اپلیکیشن FaceTime به عنوان طنابی برای کشیدن مردم به پلتفرم اختصاصی خود استفاده می کرد. حال ساخت اپلیکیشن تحت وب FaceTime برای اندروید و ویندوز تایید شده است.

ساخت وب اپلیکیشن | ساخت اپلیکیشن اندروید | اپلیکیشن ساز اپتو

با توجه به معرفی نسخه تحت وب، دیگر نیازی به داشتن سخت افزارهای اختصاصی اپل، برای استفاده از FaceTime نیست. حال هر سخت افزاری، حتی گوشی های اندرویدی به وسیله مرورگر وب می توانند از این نرم افزار پیام رسان استفاده کنند. شما به وسیله وب اپلیکیشن Facetime می توانید تماس صوتی و تصویری نیز برقرار کنید. از این نظر امکانات نسخه وب اپلیکیشن با نسخه اصلی کاملا یکسان است.

ساخت اپلیکیشن موبایل با Kivy | فریمورک کراس پلتفرم پایتون

اپل هنوز نسبت به اینکه به چه شکل می خواهد Facetime را به اندروید و ویندوز بیاورد اطلاعاتی منتشر نکرده است. با این حال به نظر می رسد که روند به این شکل باشد که دوست یا کسی که می خواهد با شما صحبت کند، و آیفون یا سخت افزاری از شرکت اپل دارد، لینکی برای صحبت با شما می سازد و برای شما می فرستد. شما با باز کردن این لینک با نسخه تحت وب FaceTime روبرو می شوید و می توانید در هر پلتفرمی که هستید، با دوست خود در اپلیکیشن فیس تایم صحبت نمایید.

هواوی بیش از 100 گوشی اندرویدی را به هارمونی او اس بروز می کند

این مساله می تواند هم به نفع اپل باشد، هم به نفع شمایی که در اکوسیستم های رقیب هستید و می خواهید در یک مسنجر خوب، با مخاطب خود صحبت کنید. انتظار می رود این قابلیت از نسخه 15 سیستم عامل IOS به این اپلیکیشن پیام رسان اضافه شود.

اندروید 12 منو اشتراک گذاری اپلیکیشن ها را استاندارد خواهد کرد

از دیگر امکاناتی که در نسخه جدید FaceTime اضافه می شود، کم کردن نویز در صدای پس زمینه، ظاهر جدید، قابلیت مکالمه تصویری در حالت portrait و به اشتراک گذاری و دیدن مدیا است. این نسخه از اپلیکیشن به همراه IOS 15 در پاییز امسال منتشر خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن با زامارین | معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخته شده با Xamarin

شاید این خبر برای کسانی که انتظار داشتند نسخه نیتیو اپلیکیشن FaceTime به اندروید بیاید خوشحال کننده نباشد، با این حال با توجه به این امکان جدید، دیگر مشکلی برای مکالمه با کسانی که گوشی آیفون دارند، در اپلیکیشن FaceTime وجود نخواهد داشت. اپل انتظار دارد که با تجربه کار با FaceTime، افراد بیشتری به سمت اکوسیستم اپل بیایند و بتواند خریداران بیشتری را جذب نماید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.