در حال بارگذاری

هارمونی او اس

هواوی بیش از 100 گوشی اندرویدی را به هارمونی او اس بروز می کند

روز گذشته هواوی نسخه جدید سیستم عامل هارمونی او اس، یعنی HarmonyOS 2.0 را معرفی کرد. در این معرفی اعلام شد که دستگاه های جدیدی با این سیستم عامل مخصوص نیز به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه ها دو ساعت هوشمند و دو تبلت بودند.

ساخت اپلیکیشن | طراحی اپلیکیشن | اپلیکیشن ساز اپتو

در ادامه مشخص شد که یک مهاجرت بسیار بزرگ، برای گوشی های فعلی هواوی درپیش رو است. بیش از صد گوشی فعلی هواوی که با سیستم عامل اندروید در بازار موجود هستند، به سیستم عامل HarmonyOS 2.0 بروز خواهند شد. این مهاجرت در ابتدا در چین انجام خواهد شد و سپس برای کشورهای دیگر نیز انجام خواهد شد.

شرکت هواوی: HarmonyOS در تاریخ 2 ژوئن منتشر خواهد شد

انتخاب چین برای این مساله انتخاب خوبی بوده. با وجود جمعیت بسیار زیاد چین، انتظار می رود که شرکت های مختلف ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل HarmonyOS 2.0 را به سرعت انجام داده و برای آن منتشر کنند. در ادامه لیست دستگاه هایی که در دو تاریخ مختلف بروز خواهند شد را با هم می بینیم:

June 2 Q3

با توجه به لیست بالا، اول گوشی های فلگ شیپ یا پرچمدار هواوی به این سیستم عامل بروز خواهند شد. کاربران از امروز می توانند برای دریافت هارمونی او اس ثبت نام کنند. در ادامه و در سه ماهه سوم امسال، گوشی های دیگر این شرکت نیز به نسخه جدید هارمونی او اس بروز می شوند. گفته می شود که در سال آینده، یا حتی سه ماهه آخر سال 2021، گوشی های بسیار قدیمی هواوی، مانند p10، mate 10 و … نیز به سیستم عامل هارمونی او اس 2 بروز می شوند. این مساله می تواند یوزربیس این سیستم عامل را بسیار تقویت کند و نشان دهنده ی سبک بودن و بهینگی این سیستم عامل است.

معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل در سال ۲۰۲۱

هواوی در سیستم عامل جدید خود قابلیت تبدیل آسان برنامه های اندروید، به برنامه های نیتیو این سیستم عامل را قرار داده است. از همین رو، انتشار اپلیکیشن های اندروید برای هارمونی او اس بسیار راحت خواهد بود. تنها کاری که به نظر می رسد برای انتشار اپلیکیشن مخصوص این سیستم عامل لازم است انجام شود، این است که اپلیکیشن ها از سرویس های گوگل جدا شده و از سرویس های هواوی برای اپلیکیشن های خود استفاده نمایند.

رابط کاربری این سیستم عامل همان EMUI 12 است و از این رو کار کردن با آن دقیقا مانند گوشی های فعلی اندروید است.


معرفی اپلیکیشن ساز اپتو

مجموعه ی اپتو دارای تیم پشتیبانی مجزایی است که شما را پیش از شروع ساخت اپلیکیشن با اپتو راهنمایی می کند. پشتیبانی مجموعه تا انتشار اپتان در مارکت های معتبر با شما همراه خواهد بود. همچنین بعد از انتشار اپ تا زمانی که پنل فعالی در اپتو داشته باشید با بروز هر مشکل یا درصورت پیش آمد سوالی برای شما، در کنارتان خواهد بود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.