در حال بارگذاری

HarmonyOS

شرکت هواوی: HarmonyOS در تاریخ 2 ژوئن منتشر خواهد شد

تا به امروز اخبار درست و غلط زیادی در مورد سیستم عامل اختصاصی شرکت هواوی، یعنی HarmonyOS منتشر شده. حال شرکت هواوی، به صورت رسمی، تاریخ انتشار این سیستم عامل را مشخص کرده است. این سیستم عامل تا چند هفته ی دیگر و در رویدادی توسط هواوی معرفی و منتشر خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن آیفون | ساخت اپلیکیشن اندروید | اپ ساز اپتو

به نظر می رسد که در رویداد در نظر گرفته شده در تاریخ 2 ژوئن، تبلت Huawei MatePad Pro 2 و ساعت هوشمند Huawei Watch 3 به صورت رسمی، اولین دستگاه هایی باشند که به این سیستم عامل جدید بروز می شوند. با اینکه این نسخه از سیستم عامل HarmonyOS اولین نسخه منتشر شده است، اما به نظر می رسد که با عنوان HarmonyOS 2 معرفی شود. دلیل این مسئله آزمایشی بودن و تستی بودن نسخه 1 این سیستم عامل است.

معرفی زبان های برنامه نویسی IOS و ساخت اپلیکیشن آیفون

این خبر رسمی، اخبارها و شایعات پیشین را تایید می کنند و به نظر می رسد با توجه به شایعات قبلی، گوشی های هوشمند دیگر هواوی، مانند مدل Huawei Mate 40 نیز به این نسخه از سیستم عامل بروزرسانی شوند. سیستم عامل HarmonyOS هم اکنون در تلویزیون های هوشمند جدید شرکت هواوی نیز استفاده شده است و به نظر می رسد توانسته به نقطه ی مناسبی از پایایی و کارایی برسد.

ویندوزفون | سیستم عاملی ناموفق با طراحی ماندگار

پس از تحریم شدن شرکت هواوی توسط آمریکا که توسط ترامپ انجام شد، شرکت گوگل نتوانست خدمات مربوط به ارائه سیستم عامل اندروید به این شرکت را انجام دهد. همین مساله باعث شد که شرکت هواوی تصمیم به ساخت و توسعه سیستم عامل اختصاصی خود، یعنی هارمونی او اس بگیرد. حال پس از چند سال این سیستم عامل آماده شده و می تواند بر روی گوشی های هوشمند و تبلت های این شرکت قابل استفاده باشد.

هارمونی او اس

نسخه دوم فلاتر معرفی شد | گوگل : پشتیبانی از دسکتاپ و وب اپ ها اضافه می‌شود

از آنجایی که یکی از پرفروش ترین شرکت های تولید کننده گوشی های هوشمند هواوی است، این مساله می تواند کاربران بسیاری را از گوگل و سیستم عامل اندروید بگیرد و باعث نگرانی گوگل شده. تصمیم اشتباه ترامپ، ممکن است باعث ضرر بسیار سهمگینی به اقتصاد آمریکا وارد کند. چیزی که بیش از همه شرکت گوگل را نگران می کند، تعدد شرکت های چینی و فروش بسیار بالای گوشی های آنهاست. اگر این شرکت ها در اقدام مشابهی تصمیم به استفاده از هارمونی او اس بگیرند، سهم بسیار بزرگی از بازار از دست گوگل و شرکت های آمریکایی خارج خواهد شد.

Material You، زبان طراحی اپلیکیشن جدید گوگل معرفی شد

شما برای ساخت اپلیکیشن برای سیستم عامل HarmonyOS نیاز به کار زیادی ندارید. اگر اپلیکیشن شما نسخه اندروید داشته باشد، تنها کافی است همان اپلیکیشن را در استور هارمونی او اس قرار دهید. HarmonyOS می تواند از اپلیکیشن های اندروید به راحتی پشتیبانی نماید. با این حال برای تطبیق اپلیکیشن با این سیستم عامل، نیاز است که سرویس های گوگل را از اپلیکیشن حذف کرده و از سرویس های سیستم عامل هارمونی او اس استفاده نمایید.

انتشار رقیب کروم او اس از سمت مایکروسافت منتفی شد

همین مساله می تواند باعث شود تقریبا تمام اپلیکیشن های موجود، به سمت این سیستم عامل سرازیر شود و مشکلی برای انتقال کاربران پیش نیاید.


درباره اپلیکیشن ساز اپتو :

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن ساز های برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

ساخت اپلیکیشن | اپلیکیشن ساز اپتو

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.