در حال بارگذاری

اپلیکیشن های مدیریت فایل

معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل در سال ۲۰۲۱

اگر چه تعداد زیادی از ما روش استفاده از تلفن‌های خود را تغییر داده‌ایم، اما یک چیز هست که هیچوقت تغییر نخواهد کرد. ما همیشه در حال دانلود تعداد زیادی فایل هستیم. صحبت ما فقط دانلود اپلیکیشن‌ها نیست، بلکه در مورد فایل‌های موسیقی، اسناد، پی‌دی‌اف‌ها، یا حتی تصاویر پس‌زمینه جدید است. نگهداری منظم فایل‌ها مساله مهمی است. شما باید بدانید که تمامی فایل های شما در کجا قرار دارند تا در صورت نیاز، فایلی که مورد استفاده شما نیست و فایل خوبی نیست را پاک کنید. در ادامه به معرفی بهترین اپلیکیشن های مدیریت فایل می پردازیم. همراه ما باشید.

معرفی بهترین اپلیکیشن های مرورگر وب

Simple File Manager Pro ، همه چیز را ساده نگه‌ دارید

اپلیکیشن های مدیریت فایل

اگر مایل به دانلود فایلی از طریق گوشی ‌همراه خود هستید، برای مرتب نگه‌داشتن آن‌ها به Simple File Manager Pro نیاز دارید. این اپلیکیشن هنگام دسترسی به microSD کارت‌ها یا دستگاه‌های USB ، یک تجربه جامع برای دسترسی به فایل‌های اصلی به شما ارائه می‌دهد. به علاوه، گزینه‌های سفارشی سازی زیادی برای اینکه اپلیکیشن مناسب با خواسته شما شود وجود دارد.

معرفی بهترین اپلیکیشن های کیبورد گوشی های هوشمند

X-Plore File Manager ، کیفیت کار را بالاتر ببرید

x plore file manager برنامه

بعضی‌ها یک مدیر فایل ساده می‌خواهند، اما برای کسانی که چیز کمی پیچیده‌تر می‌خواهند،X-Plore File Manager عالی است. این اپلیکیشن درحالی که تمامی ویژگی‌های مورد نظر شما را در اختیارتان قرار می‌دهد، دارای ظاهر و حس ویندوز قدیمی است. حتی شما قادرید اپ را برای دسترسی و مدیریت فایل‌های تلفن اندروید خود با مرورگر وب کامپیوتر تنظیم کنید.

ساخت وب اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز اپتو

Files by Google ، سازماندهی فایل های هوشمند

اپلیکیشن مدیریت فایل

Files by Google به عنوان یک برنامه‌ی آزمایشی شروع شد، اما در ادامه این اپلیکیشن به ابزاری سبک برای مدیریت فایل تبدیل شد. با داشتن امکاناتی مانند پیشنهادات هوشمند، مشخص کردن فایل های قابل پاک شدن و خراب، می تواند به اپلیکیشن مفیدی بر روی گوشی همراه شما تبدیل شود.

بررسی تفاوت فایل AAB و APK

File Manager by Astro، چهره‌ای آشنا

اپلیکیشن فایل منیجر

Astro بیش از ۱۰ سال است که در Play Store موجود است و همچنان یکی از بهترین گزینه‌های مدیریت فایل است. این اپ با باز کردن فایل‌های  Zip و RAR، که در دیگر فایل منیجرها به راحتی قابل بازکردن نیست، دسترسی به فایل‌هایتان را راحت‌تر می‌کند. اینکه این مساله بدون نیاز به کامپیوتر شخصی انجام می شود بسیار لذت بخش است. به علاوه، شما می‌توانید به سرویس فضای ابری خودتان وصل شده و از فضای موجود بر روی ابرتان استفاده کنید. به این شکل تمامی فضاهای ذخیره سازی شما در یک مکان و در یک اپلیکیشن خواهد بود.


توسعه پذیری اپ ساز اپتو
اپتو به طور مداوم خود را به روز می کند و همواره سعی دارد خود را در بالاترین کیفیت نگه دارد. با ساخت ماژول های جدید و ارتقاء سطح کیفی و افزایش امکانات ماژولهای قدیمی این امکان را به کاربران داده می شود که با ویرایش اپلیکیشنشان ، خود را به روز کنند. به روز رسانی های اپتو با توجه به نیاز کاربران و برامده از تعامل با کاربران و دریافت نظر سنجی از آنان است. همچینین اپتو در ورژن جدید خود امکان دریافت امضای اپ (keystore) را برای تمامی کاربرانش فراهم کرده است. به این ترتیب هر کاربر می تواند برای توسعه اختصاصی اپلیکیشنش اقدام کند.

با دانستن این معیارها متوجه شدیم چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. هم اکنون بدون نیاز به دانش برنامه نویسی خواهید توانست با یک اپ ساز متعهد همراه شوید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.