در حال بارگذاری

اپلیکیشن موبایل با Kivy

ساخت اپلیکیشن موبایل با Kivy | فریمورک کراس پلتفرم پایتون

شاید خیلی از برنامه نویسان زبان پایتون هم اطلاعی از این فریمورک نداشته باشند. اما ساخت اپلیکیشن موبایل با Kivy، که یکی از فریمورک های کارس پلتفرم پایتون به حساب می آید ممکن است.

ساخت اپلیکیشن اندروید | ساخت اپلیکیشن آی او اس | اپلیکیشن ساز اپتو

Kivy یک کتابخانه متن باز پایتون است که به وسیله ی آن می توانید با سرعت و به راحتی، اپلیکیشن های موبایل برای پلتفرم های اندروید و آی او اس بسازید. البته اپلیکیشن های ساخته شده توانایی اجرا بر روی ویندوز، لینوکس و مک او اس را نیز خواهند داشت. این فریمورک می تواند از تمامی پروتکل های این سیستم عامل ها برای ورودی، خروجی و .. استفاده کند و اپلیکیشنی نیتیو به ما تحویل دهد.

انتخاب بهترین فریمورک ساخت اپلیکیشن در سال 2021 | راهنمای کامل

این فریمورک به صورت کامل رایگان بوده و توسط MIT ساخته شده است. به دلیل ساخت خوب این فریمورک، امکان تولید اپلیکیشن های تجاری با کیفیت با این فریمورک ممکن است و برنامه نویسان پایتون به راحتی می توانند با استفاده از این فریمورک، مخاطبین بیشتری را داشته باشند. شما می توانید با خیال راحت نسبت به ایستایی این فریمورک، اپلیکیشن های خود را بسازید.

فلاتر و برنامه نویسی چند پلتفرمی

به دلیل اینکه در بخش گرافیکی ساخت اپلیکیشن موبایل با Kivy از  OpenGL ES 2 استفاده می شود، اپلیکیشن ها بسیار سریع و بهینه هستند. تولکیت مورد استفاده در این فریمورک به همراه 20 ویجت یا ابزارک مدرن منتشر شده که توسط C و Cython ساخته شده اند.

بهترین فریمورک های طراحی اپلیکیشن اندروید در سال ۲۰۲۱

حال که بیشتر زبان های برنامه نویسی ابزاری برای ساخت اپلیکیشن به صورت چند پلتفرمی و بین پلتفرمی را معرفی کرده اند، ساخت اپلیکیشن موبایل بیش از پیش راحت شده است. حال می توان گفت که با هر پیش زمینه ی برنامه نویسی که هستید، از جاوا تا سی شارپ، یا حتی وب دولوپر هایی که با جاوا اسکریپت آشنا هستند، قابلیت ساخت اپلیکیشن موبایل برای شما وجود دارد.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی اپلیکیشن را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.