در حال بارگذاری

ساخت اپلیکیشن با زامارین

ساخت اپلیکیشن با زامارین | معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخته شده با Xamarin

زامارین یک فریمورک ساخت اپلیکیشن بصورت چندپلتفرمی یا بین پلتفرمی است که در سال 2011 شروع به کار کرده و شرکت سازنده ی آن مایکروسافت است. شما به وسیله ی این فریمورک می توانید با زبان سی شارپ و فریمورک NET. ساخت اپلیکیشن اندروید و IOS را انجام دهید. کد نوشته شده در این فریمورک برای گرفتن خروجی اندروید و IOS نیاز به تغییر خاصی ندارد. از همین رو ساخت اپلیکیشن با زامارین بسیار راحت است.

ساخت اپلیکیشن اندروید بدون برنامه نویسی با اپتو

از دیگر قابلیت های منحصر به فرد این فریمورک، امکان خروجی گرفتن برنامه های ویندوزی، با همان کد یکسانی که برای ساخت اپلیکیشن استفاده کرده ایم است. اگر شما با زبان سی شارپ آشنایی داشته باشید، زامارین می تواند بهترین انتخاب برای ساخت اپلیکیشن باشد.

انتخاب بهترین فریمورک ساخت اپلیکیشن در سال 2021 | راهنمای کامل

در ادامه این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های ساخته شده با Xamarin خواهیم پرداخت.

1. Cincinnati Children’s Caren

cincinnati

این اپلیکیشن توسط مرکز آموزشی پزشکی سینسیناتی برای کودکان ساخته شده. شما به وسیله این اپلیکیشن می توانید قرار ملاقات های درمانی کودکان را برنامه ریزی کنید و از روند درمان و وضعیت آنها با خبر شوید.

فلاتر و برنامه نویسی چند پلتفرمی

2. Alaska Airlines

ساخت اپلیکیشن با زامارین

اپلیکیشن خطوط هوایی آلاسکا که تمام وظایف مربوط به دیدن پروازها و اطلاعاتشان، خرید بلیط، انتخاب صندلی، تعویض صندلی خریداری شده، سفارش غذای مورد علاقه در حین پرواز و … را انجام می دهد. شما از این اپلیکیشن می توانید در پروازهای بین المللی به عنوان سند و مدرک نیز استفاده نمایید. این اپلیکیشن بیش از 1 میلیون نصب در گوگل پلی دارد.

بهترین فریمورک های طراحی اپلیکیشن اندروید در سال ۲۰۲۱

3. Microsoft Azure

ساخت اپلیکیشن Xamarin

اپلیکیشن های ساخته شده توسط مایکروسافت همیشه بی نقص و کامل بوده اند. از همین رو می توانند مثال خوبی برای قابلیت های زامارین برای ما باشند. در این اپلیکیشن می توانید سرویس ابری مایکروسافت آژور را مدیریت نمایید. تمام مسائل مربوط به وضعیت سرویس ابری شما در این اپلیکیشن قابل مشاهده است.

Flutter یا React Native؟ | کدام یک برای ساخت اپلیکیشن مناسب ترند؟

4. Microsoft news

اپلیکیشن خبر مایکروسافت

شاید تا همین جا هم توانسته باشیم ثابت کنیم که ساخت اپلیکیشن با زامارین می تواند هر نوع اپلیکیشنی را شامل شود. اپلیکیشن خبری مایکروسافت یکی از خوش ساخت ترین اپلیکیشن های خبری است که به صورت کامل توسط فریمورک زامارین ساخته شده. این اپلیکیشن فیدهای خبری مختلف و قابل انتخابی دارد و می تواند اخبار را برای شما، و با توجه به علایق شما کاملا شخصی سازی نماید.

 

5. Outback

اپلیکیشن رستوران اوت بک

این اپلیکیشن به مانند یک پل بین شما و رستوران عمل می کند. شما به راحتی می توانید استیک مورد علاقه خود را در رستوران های زنجیره ای Outback Steakhouse سفارش دهید. طراحی اپلیکیشن Outback بسیار عالی بوده و همه چیز به راحتی انجام می شود. شما می توانید آدرس های مختلفی برای خود ثبت کنید و ثبت سفارش با رستوران بصورت آنلاین انجام خواهد شد و شما می توانید تاییدیه رستوران در مورد سفارش خود را ببینید.

 

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.