در حال بارگذاری

air tag

AirTag معرفی شد | اطلاعات کامل در مورد اپل ایرتگ

روز گذشته AirTag معرفی شد. در این مطلب به طور خلاصه اطلاعات لازم در مورد این محصول جدید اپل، که یک دستگاه ردیابی است را به شما خواهیم داد.

ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو

اپل روز گذشته و طی مراسم Spring Loaded به معرفی محصولات جدید خود پرداخت. یکی از جدیدترین محصولات شرکت اپل AirTag است که یک دستگاه ردیابی است و قرار است با اپلیکیشن Find My ترکیب شده و قابلیت های بینظیری به ما ارائه دهد. پیش از این اپل اجازه داده بود که شرکت های دیگر برای اپلیکیشن Find My تگ های قابل ردیابی بسازند. همین مساله باعث شده بود که گمانه زنی هایی در مورد ساخت چنین تگی توسط اپل نیز مطرح شود. زمزمه های ساخت چنین محصولی از سال ۲۰۱۹ توسط اپل شنیده می شد. همچنین در کدهای IOS 13 نیز از اسم AirTag استفاده شده بود که نشان می دهد چند سالی از مطرح شدن این ایده میگذرد.

رویداد اپل در راه است | در پایان ماه محصولات جدید اپل را خواهیم دید

اپل ایرتگ

اپل ایرتگ چیست؟

اپل ایرتگ یک دستگاه کوچک است که می توانید به وسایلتان وصل کنید. شما می توانید ایرتگ را در کیفتان، در دسته کلیدتان و هر چیز دیگری که گم شدنش برای شما مهم است قرار دهید. شما می توانید AirTag را با اپلیکیشن Find My مرتبط کنید و از قابلیت های آن استفاده کنید.

این تگ ها کوچک، سبک و ضد زنگ هستند. خیالتان از بابت گرد و غبار و آب هم راحت باشد. این دستگاه کاملا ضد آب و گرد و غبار است. در این تگ از یک باتری از نوع CR2032 استفاده شده که می تواند چندین سال انرژی این دستگاه را تامین کند.

آی او اس ۱۴.۴ منتشر شد

قیمت ایرتگ چقدر است؟

قیمت خود ایرتگ ۲۹ دلار است و پک چهارتایی آن ۹۹ دلار خواهد بود. با این حال تجهیزات جانبی این دستگاه، که همگی برای زیبایی است و هیچ کاربردی ندارند از ۳۵ دلار تا ۴۴۹ دلار قیمت دارند. این تجهیزات شامل بند چرم، جنس دسته کلید متفاوت و … است.

اپل ایرتگ

ایرتگ چگونه کار می کند؟

بعد از اتصال ایرتگ با گوشی و اپلیکیشن Find My، می توانید آخرین لوکیشن AirTag را از اپلیکیشن Find My ببینید. اگر شما در محدوده بلوتوث ایرتگ باشید، می توانید از طریق اسپیکر ایرتگ، صدای آن را در آورید. ایرتگ با سیری هم کار می کند و می توانید با دستور به دستیار هوشمند سیری،‌ صدای اسپیکر آن را در آورید. اگر ایرتگ شما در محدوده شما نباشد و آن را بر روی حالت گم شده قرار داده باشید،‌ هنگامی که ایرتگ در محدوده شبکه Find My قرار گرفت (یعنی یک گوشی با Find My روشن در نزدیکی آن بود) به شما نوتیفیکیشن می دهد. همچنین اگر کسی آن را پیدا کند می تواند با NFC گوشی اپل اطلاعات شما را ببیند و با شما تماس بگیرد.

معرفی زبان های برنامه نویسی IOS و ساخت اپلیکیشن آیفون

آیا AirTag از نظر امنیت مناسب است؟

اپل اطمینان داده که اطلاعات شما  امن خواهد ماند. اطلاعات شما توسط اپل نیز قابل استفاده نخواهد بود. پس از نظر امنیت می تواند خیالتان راحت باشد. اپل در ادامه گفته که ایرتگ برای ردیابی وسایل ساخته شده نه انسان ها.

مقایسه Material Design گوگل و Flat Design اپل | کدام یک بهتر است؟

اپل ایرتگ

AirTag با چه گوشی هایی سازگاری دارد؟

ایرتگ با گوشی هایی که سیستم عامل IOS نسخه ۱۴.۵ به بالاتر را داشته باشند کار می کند. دستگاه های سازگار به شرح زیر هستند.

  • Phone SE, 6s or later.
  • iPod Touch 7th generation or later.
  • iPad Pro, 5th generation or later.
  • iPad Air 2 or later.
  • iPad Mini 4.

چرا اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه سایت های معتبری از جمله گوگل به ارائه ی اپلیکیشن ساز اقدام کرده اند که نشان دهنده ی نیاز و مطلوبیت استفاده از اپلیکیشن سازها را دارد. اما با توجه به محدودیت های ایجاد شده برای کاربران ایرانی لازم است اپلیکیشن سازی ایرانی متناسب با نیاز کاربران ایرانی به کار گرفته شود که برای پشتیبانی درگاه های بانکی ایرانی، تعاملات پیامکی و .. به مشکل برنخورد. البته اپتو علاوه بر درنظر شناخت کاربران ایرانی و ساخت ویژه ی اپ متناسب با نیازهای بازار ایران، مناسب ارائه ی اپلیکیشن ساز به کاربران غیر ایرانی هم بوده و کاربران زیادی از کشورهای حاشیه ی خلیج فارس، افغانستان و چند کشور اروپایی دارد. با مرور موراد بالا متوجه شدید که چرا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم. حال نوبت به معرفی اپتو به عنوان یک اپ ساز آنلاین است تا این معیارها را برای آن بررسی کنیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.