در حال بارگذاری

Beats Studio Buds

اپل ایرپادهای جدید Beats Studio Buds را معرفی کرد

ایرپادهای جدید Beats Studio Buds که به تازگی از سمت اپل معرفی شده اند دارای قابلیت نویز کنسلیشن فعال خواهند داشت و از نظر طراحی، به مانند AirPods Pro خواهند بود.

ساخت اپلیکیشن | طراحی اپلیکیشن بدون کد نویسی | اپ ساز اپتو

Beats Studio Buds ایرپادهای جدید اپل، در رنگ های قرمز، مشکی و سفید به بازار عرضه خواهند شد. این هدفون های بیسیم از نظر طراحی به مانند ایرپاد پرو های اپل خواهند بود اما لوگوی Beats بر روی آنها هک خواهد شد. عمر باتری با هر بار شارژ ایرباد ها 8 ساعت خواهد بود که به قابلیت شارژ دوباره در هنگام قرار گرفتن در کیس نگهدارنده کوچک خود را خواهند داشت. این محصول در کنار هماهنگی و سازگاری با دستگاه های اپل، با دیگر دستگاه ها از جمله گوشی های اندرید نیز سازگاری کاملی خواهد داشت.

Beats Studio Buds

قیمت این هدفون بیسیم 149.9 دلار بوده و از هم اکنون از طریق وب سایت اپل و برای خریداران آمریکایی قابل خریدن است. این محصول به زودی برای اروپا و دیگر نقاط دنیا نیز در دسترس قرار خواهد گرفت. پیش از این هم پیشبینی شده بود که محصول جدیدی از سمت اپل با برند Beats عرضه خواهد شد. پیشتر در سایت های معتبر، خبری در مورد اینکه لبران جیمز، بسکتبالیست معروف برای تبلیغ این محصول انتخاب شده است منتشر شده بود.

مودم های 5G اپل بعد از 2023 برای آیفون عرضه خواهد شد

با توجه به بازبینی های منتشر شده از این محصول در سایت های مختلف از جمله Verge، کیفیت این محصول در کنار قیمت آن بسیار مناسب است. از نکات خوب این محصول می توان به پشتیبانی از USB C، کیفیت صدای مناسب در برابر قیمت، طراحی کوچک و زیبا و پشتیبانی از دستگاه های اندرویدی اشاره کرد. از انتقاداتی که به این محصول می شود نیز می توان به ضعیف بودن Noise Cancellation ، عملکرد ضعیف میکروفن ها، عدم پشتیبانی از شارژ وایرلس و عدم پشتیبانی از امکاناتی که ایرپادهای اپل در اکوسیستم اپل ارائه می دهد اشاره کرد.

AirTag معرفی شد | اطلاعات کامل در مورد اپل ایرتگ

لازم به ذکر است که Beats Studio Buds نسبت به دیگر محصول پریمیوم شرکت اپل، یعنی AirPods Pro صد دلار ارزان تر است و عملا بازار میان رده را هدف قرار داده است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.