در حال بارگذاری

اپلیکیشن های یادگیری زبان

معرفی بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی اندروید

انگلیسی زبانی پیچیده، اما محبوب است. در واقع یکی از محبوب‌ترین زبان‌ها در جهان است و در بسیاری از کشورها رایج است. یادگیری زبان انگلیسی اندکی سخت هست، اما ارزشمند است زیرا تقریبا شما در هرجایی می‌توانید از آن استفاده کنید. تعدادی ‌اپلیکیشن شگفت‌انگیز برای کمک به یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد. آن‌ها در چند دسته مختلف قرار می‌گیرند. شما تجربه‌ی کامل یادگیری زبان را با اپ­ هایی مانند Memrise یا Drops پیدا می­کنید، با اپ­ های HelloTalk یا Tandem تمرین می­کنید و با Simply Learn English به یادگیری عبارات می­پردازید. ما ترکیبی از هر سه را در زیر داریم. در اینجا بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی اندروید را برای شما معرفی خواهیم کرد.

ساخت برنامه موبایل بدون یک خط کدونیسی با اپ ساز اپتو

Busuu

قیمت: رایگان / 69.99 دلار در سال
‏Busuu یک برنامه محبوب برای یادگیری زبان است. همچنین از زبان‌های مختلف زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند. تا حدودی از روش‌های سنتی یادگیری استفاده می‌کند. شما گرامر، تلفظ، کلمات، عبارات و مکالمه انگلیسی را یاد می‌گیرید. همچنین این برنامه شامل آموزش لهجه است و یکی از چند اپلیکیشن مفید یادگیری انگلیسی به صورت آفلاین است. اشتراک سالانه‌ی آن گران است. با این وجود، برای شروع کار خود، مقدار مناسبی از محتوا را به صورت رایگان در اختیارتان قرار می‌دهد. این اپلیکیشن به خودی خود یک مسئله بالقوه است. این عجیب‌وغریب است، اما کاربردی می‌باشد.

اپلیکیشن آموزش زبان

Drops: Learn English

قیمت: رایگان / 7.49 دلار در ماه / 48.99 دلار در سال / 109.99 دلار یک بار
‏Language Drops در واقع دو برنامه یادگیری انگلیسی دارد. یکی برای انگلیسی بریتانیایی و دیگری برای انگلیسی آمریکایی است. این یک انتخاب خوب است. این اپلیکیشن از یک روش کلمات پیشرفته استفاده می‌کند. اصلا گرامر آموزش نمی‌دهد. درعوض، مکالمات انگلیسی را یاد می‌دهد و شما در حین یادگیری خودتان می‌توانید دستور زبان نیز بیاموزید. همچنین این اپ شامل پشتیبانی آفلاین، بازی و انواع مختلف اشتراک و قیمت‌ها می‌باشد. این گونه اپ‌ها، اپلیکیشن‌های نسبتاً مناسبی هستند، به ویژه برای کسانی که هر روز وقت زیادی برای مطالعه ندارند.

مطلب مفید: 9 ترند طراحی اپلیکیشن در سال 2021

Duolingo

قیمت: رایگان / 9.99 دلار در ماه
‏Duolingo یکی از بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی رایگان است. در کل بیش از دوازده زبان را پشتیبانی می‌کند و انگلیسی یکی از آنهاست. Duolingo از یک روش سرگرم‌کننده برای آموزش استفاده می‌کند. شما یک دسته از دروس دستور‌ زبان و واژگان را که به صورت بازی هستند را انجام می‌دهید. بنابراین، این کمی رنگارنگ‌تر و سرگرم‌کننده‌تر از اپلیکیشن‌های مهم مثل Mondly ،Memrise و سایر برنامه‌ها است. دروس انقدر ساده و راحت هستند که شما به سرعت می‌توانید آن‌ها را در زمان استراحت ناهار یاد‌ بگیرید. این قطعاً یکی از برنامه‌های یادگیری زبان انگلیسی است که ما ابتدا به افراد توصیه می‌کنیم.

اپلیکیشن آموزش زبان

EWA

قیمت: رایگان / حداکثر تا 15.99 دلار در ماه / حداکثر 99.99 دلار در سال
‏EWA یک برنامه عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است. این یک رابط کاربری جذاب که سطوح مختلف یادگیری دارد، و در بخش‌های کوچک کار می‌کند بنابراین برای یادگیری در حین حرکت عالی است. علاوه بر این‌، این برنامه بیش از ۱۰۰۰ کتاب برای تمرین مهارت خواندن انگلیسی به شما پیشنهاد می‌دهد. برخی از ابزارهای دیگر شامل 40000 فلش‌کارد، تکنیک‌های مختلف یادگیری است، و برای آموزش بیشتر به شما از مواردی مانند نمایش تلویزیونی یا بخش‌هایی از فیلم استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد راه‌های سرگرم‌کننده بیشتر به یادگیری افراد کمک می‌کند. تنها نکته منفی اشتراک ماهانه گران قیمت است. قطعاً برای صرفه جویی در هزینه های خود، به مدت طولانی‌تری مراجعه کنید.

بهترین اپلیکیشن اندروید یادگیری زبان

Hello English

قیمت: رایگان / 8.99 دلار در ماه / 29.99 دلار در سال
‏Hello English یک برنامه محبوب برای یادگیری زبان انگلیسی است. به شما امکان می‌دهد زبان را از 22 زبان دیگر یاد بگیرید. این باید برای بیشتر مردم مفید باشد. این اپلیکیشن شامل 475 درس، پشتیبانی آفلاین، دیکشنری 10،000 کلمه­ای و معلمان برای کمک به شما است. همچنین از برخی روش­های سرگرم‌کننده آموزش مانند اخبار روزانه ، ویدیو صوتی و تصویری، و حتی کتاب‌های الکترونیکی استفاده می‌شود. به نظر می‌رسد مردم این اپ را واقعاً دوست دارند و در تست ما به خوبی عمل کرده است. اشتراک‌ها نیز قیمت نسبتاً مناسبی دارند ، اگرچه ما اشتراک یک ساله را توصیه می‌کنیم زیرا بسیار ارزان‌تر است.

مطلب مفید:‌ اپلیکیشن یوتیوب پرخرج ترین اپ چهارماهه اول ۲۰۲۱ شد

HelloTalk

قیمت: رایگان / 1.99- 4.99 دلار در ماه / 21.99- 29.99 دلار در سال
‏HelloTalk یکی از جالب‌ترین و بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی است. از شبکه‌های اجتماعی برای مرتب‌سازی آموزش‌ها استفاده می‌کند. شما با افراد دیگری ارتباط برقرار می­کنید. آن‌ها زبان خود را به شما یاد می‌دهند و شما زبان خود را به آن‌ها آموزش می‌دهید. این تبادل به مکالمه، واژگان و حتی دستور زبان انگلیسی کمک می‌کند. این اپ از بیش از 100 زبان پشتیبانی می‌کند، که شامل تماس‌های صوتی و تصویری، پیام‌های متنی، تصویری و صوتی است. ما این اپ را به عنوان روش ثانویه یادگیری به شما پیشنهاد می‌کنیم. این کار با چیزی مثل Duolingo باعث کاهش سختی یادگیری می‌شود.

 

Google Translate

قیمت: رایگان
‏Google Translate یک اپلیکیشن عالی برای پژوهشگران زبان و مسافران است. این اپ دارای سه ویژگی اصلی است که آن را واقعاً مفید می‌کند. اولین مورد، ترجمه استاندارد متن به متن شما است. با 103 زبان آنلاین و 59 زبان آفلاین کار می‌کند. این اپلیکیشن قادر به ترجمه هم زمان صحبت کاربر است. یک ابزار عالی برای تمرین واژگان و عبارات شما است. در آخر ، می‌توانید دوربین را به سمت چیزی سوق دهید. این برنامه موارد موجود در دوربین را در همان لحظه ترجمه می‌کند، برای منوها ، علائم خیابان و غیره بسیار مفید است.Google Translate رایگان است و هر کسی که درحال یادگیری زبان دوم است باید از آن استفاده کند.Microsoft Translator همچنین برای یادگیری زبان‌ نیز بسیار جالب است.

آموزش زبان انگلیسی

Learn English Phrases

قیمت: رایگان / 4.99 دلار
‏Learn English Phrases یک اپلیکیشن ساده و قابل دسترس برای یادگیری زبان انگلیسی است. این اپ به عنوان کتاب راهنما یا راهنمای مرجع بهتر کار می‌کند. یک دسته از کلمات و عبارات انگلیسی همراه با تلفظ های آمریکایی و انگلیسی دارد. همچنین می‌توانید صدای خود را ضبط کرده و صدای خود را بشنوید. این اپلیکیشن حتی یکی از برترین برنامه‌های آموزش آفلاین انگلیسی است اگر به عنوان کمک آموزشی نیز عملکرد خوبی داشته باشد. این اپ همراه با برنامه‌های دیگری همچون Duolingo یا Busuu، ترکیب بسیار خوبی ایجاد می‌کند.

یادگیری زبان انگلیسی

Memrise

قیمت: رایگان / 9 دلار در ماه / 59.99 دلار در ماه
‏Memrise یکی از قدرتمندترین، محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن های یادگیری زبان انگلیسی است. این اپلیکیشن از زبان‌های مختلف پشتیبانی می‌کند و شامل زبان انگلیسی نیز می‌باشد. Memrise یک سایت عمومی است که از روش‌های مختلف آموزشی استفاده می‌کند. این موارد شامل دروس پایه‌ای واژگان و دستور زبان به همراه بازی‌ها ، مکالمه انگلیسی‌، راهنمای تلفظ و موارد دیگر است. حتی پشتیبانی آفلاین دارد. این کمی گران‌‌تر است. با این وجود، در اپلیکیشن محتوای کافی وجود دارد تا شما را برای مدت طولانی مشغول خود کند. Mondly برنامه دیگری با پشتیبانی از زبان انگلیسی است که عملکرد بسیار خوبی دارد.

معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

Simply Learn American English

قیمت: رایگان / تا 7.99 دلار
‏Simply Learn American English یک اپلیکیشن بسیار ساده است. با این حال، این اپ بیشتر به عنوان یک کتاب عبارات انگلیسی است. نسخه پیشرفته آن شامل بیش از 1000 کلمه و عبارت در 30 دسته است. نسخه رایگان حدود 300 دریافت می­کند. همچنین این اپلیکیشن شامل تلفظ صوتی، آزمون‌ها و فلش کارت برای مطالعه آسان‌تر است. این اپ برای هنگامی که با یک برنامه جدی‌تر مانند Busuu ، Duolingo یا Memrise کار شود، یک روش دوم خوب یادگیری است. این برنامه به صورت آفلاین نیز کار می‌کند.

اپلیکیشن آموزش زبان

Tandem و HelloTalk

قیمت: رایگان / 6.99 دلار در ماه / 34.99 دلار در سال
‏Tandem یک برنامه اجتماعی برای یادگیری زبان است که بسیار شبیه به HelloTalk است. شما با مردم ارتباط برقرار می‌کنید، زبان خود را به آنها می‌آموزید، و آن‌ها زبان خود را به شما می‌آموزند. این برنامه از تماس‌های صوتی و تصویری همراه با عکس، متن و پیام‌های صوتی پشتیبانی می‌کند. این اپ بیشتر از 150 زبان پشتیبانی می‌کند. بنابراین‌، یافتن یک فرد دشوار نیست. Tandem حتی مدرسان حرفه‌ای نیز دارد. همچنین شما می‌توانید در هر روز خاص موضوعی را که می‌خواهید بیشتر مطالعه کنید، انتخاب کنید. این، همراه با HelloTalk (که هم از نظر دامنه و هم از نظر قضیه بسیار شبیه به هم هستند) به عنوان اپلیکیشن‌های یادگیری ثانویه در کنار برنامه‌های جدی‌تر می‌توانند به شما کمک کنند.


آموزش های جامع ساخت برنامه موبایل اپتو
شما برای ساخت هر افزونه به انجام تنظیمات ساده ای نیاز دارید تا اپ را برای خود شخصی سازی کنید. اپتو برای انجام این تنظیمات -علیرغم سادگی و سهولت آنها-آموزش هایی ارائه کرده که می توانید حین ساخت از آن ها بهره ببرید. این از جمله مواردی است که ما را تشویق می کند تا با اپلیکیشن ساز اپ بسازیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.