در حال بارگذاری

آموزش فلاتر

بهترین منابع آموزش فلاتر | یادگیری ساخت اپلیکیشن با فلاتر

فلاتر یکی از بهترین انتخاب ها برای ساخت اپلیکیشن بصورت کراس پلتفرم است. یادگیری فلاتر می تواند آینده شغلی ما را به راحتی تضمین نماید. در ادامه با 5 دوره آموزشی فلاتر، که می توان از آنها به عنوان بهترین منابع آموزش فلاتر نام برد، آشنا خواهیم شد.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با اپ ساز اپتو

Flutter & Dart – The Complete Guide [2021 Edition]

این دوره آموزشی توسط Maximilian Schwarzmüller، یکی از بهترین مدرسین دارت و فلاتر آماده شده است. Udemy منتشر کننده این دوره است و می توان مطمئن بود که با طی کردن این دوره، زبان دارت و فلاتر را به راحتی و به شکل کامل یاد خواهید گرفت. برای شروع یادگیری فلاتر به وسیله این دوره، لازم نیست که هیچ پیش زمینه ای از برنامه نویسی داشته باشید. برای ساخت اپلیکیشن های اندروید می توانید از لینوکس و ویندوز استفاده کنید، اما برای ساخت اپلیکیشن IOS می توانید از مک بوک ها و سیستم عامل مک او اس استفاده نمایید.

اپلیکیشن برای کسب و کار | چرا برای کسب و کار خود نیاز به طراحی اپ موبایل داریم؟

در حال حاضر این دوره بیش از 28 هزار خرید داشته که نشان می دهد که بسیاری به این دوره اعتماد دارند. امتیاز این دوره در یودمی 4.6 بوده و می توان مطمئن بود از بهترین منابع آموزش فلاتر است.

The Complete Flutter Development Bootcamp with Dart

این دوره آموزشی نیز توسط یودمی منتشر شده است. از دلایل برتری این دوره نسبت به دیگر دوره ها، ساخته شدن آن زیر نظر تیم اصلی سازنده فلاتر در شرکت گوگل است. مدرس این دوره Angela Yu است که یکی از بهترین مدرسین برنامه نویسی و ساخت اپلیکیشن است. کسانی که با دوره های آموزشی آشنایی داشته باشند، می دانند که این مدرس از بهترین و با تجربه ترین مدرس های برنامه نویسی است.

این دوره نیز با بیش از 8 هزار دانش آموز و نمره ی 4.8 از 5، یکی از بهترین دوره های آموزش فلاتر به حساب می آید.

SDK فلاتر برای زبان طراحی اپلیکیشن Material You آماده خواهد شد

Dart and Flutter: The Complete Developer’s Guide

یکی از کامل ترین دوره های آموزش فلاتر که RxDart را به بهترین شکل ممکن توضیح می دهد. مدرس این دوره ی بی نظیر Stephen Grider است. این مدرس نیز در کنار دیگر مدرسین ذکر شده، از بهترین مدرسین یودمی به حساب می آید. این دوره بیش از 12 هزار دانش آموز دارد و با نمره 4.6 از 5، نشان می دهد که توانسته برای دانش آموزان مفید باشد. این دوره برای کسانی که می خواهند طراحی اپلیکیشن خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهند توصیه می شود.

آشنایی با فلاتر

آموزش فلاتر

Flutter: Getting Started By Simone Alessandria

این دوره آموزشی توسط وب سایت pluralsight منتشر شده است. در این دوره یاد خواهید گرفت که اپلیکیشن های موبایلی با فلاتر، و قابلیت های خاصی مانند استفاده بهینه از پایگاه داده و انیمیشن های حرفه ای بسازید. این دوره برای کسانی که میخواند ساخت اپلیکیشن را از ابتدا و به صورت بیسیک یاد بگیرند نیز مناسب است.

Build Native Mobile Apps with Flutter

یکی از بهترین منابع آموزش فلاتر که توسط وب سایت یوداسیتی آماده و معرفی شده است. این دوره توسط گوگل آماده و محیا شده است و به صورت رایگان در یوداسیتی در دسترس قرار گرفته است. مدت زمان لازم برای یادگیری این دوره به صورت کامل دو هفته است. با این حال شما در این دوره، ساخت اپلیکیشن با فلاتر را در حد متوسط یاد خواهید گرفت و تنها یک بیس برای ساخت اپلیکیشن با فلاتر را برای شما آماده خواهد کرد.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.