در حال بارگذاری

SDK فلاتر

SDK فلاتر برای زبان طراحی اپلیکیشن Material You آماده خواهد شد

طی رویداد Google I/O 2021، شرکت گوگل از آینده زبان طراحی اپلیکیشن Material You سخن گفت. تیم توسعه گوگل وعده داده که پشتیبانی از این زبان طراحی اپلیکیشن بسیار گسترده بوده و برای پلتفرم های دیگر نیز قابل دسترسی است و در حال حاضر نیز SDK فلاتر در حال آماده شدن برای زبان طراحی اپلیکیشن Material You است.

Material You، زبان طراحی اپلیکیشن جدید گوگل معرفی شد

حال که فلاتر ریشه های خود را بین توسعه دهندگان مجکم کرده، گوگل می خواهد مطمئن شود که زبان طراحی اپلیکیشن جدیدش برای این فریمورک آماده شود و بتواند از آن در ساخت اپلیکیشن IOS و اندروید استفاده کند. در سال 2018 نیز پس از معرفی Material Design، فلاتر استفاده از این فریمورک را در دستور کار خود قرار داد و در مدت کوتاهی از آن پشتیبانی کرد. حال پس از سه سال، بروزرسانی جدید این زبان طراحی اپلیکیشن برای فلاتر نیز در دسترس خواهد بود.

آشنایی با فلاتر

طبق صحبت های Zoey Fan، مدیر محصول فلاتر، نسخه جدید فلاتر با پشتیبانی از این زبان برنامه نویسی تا قبل از پایان سال میلادی در دسترس برنامه نویسان خواهد بود. این مساله به این معنی است که ویجت های قبلی فلاتر به روز خواهند شد و ویجت های جدیدی به این فریمورک اضافه خواهد شد. اگر میخواهید زودتر از معمول به این بروزرسانی دسترسی داشته باشید، می توانید نسخه های بتا یا آزمایشی SDK فلاتر را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

فلاتر 2.2 با هدف درآمدزایی در اپلیکیشن معرفی شد

با این حال معمولا نسخه های بتا به ایستایی و خوبی نسخه های اصلی نیستند و ممکن است روند ساخت اپلیکیشن شما با مشکل مواجه شود. پیشنهاد می کنیم بیشتر به دلیل تست رابط کاربری جدید گوگل، Material You این کار را انجام دهید و توسعه اپلیکیشن های واقعی و اصلی خود را بر روی نسخه های کامل فلاتر پیش ببرید.


درباره اپلیکیشن ساز اپتو :

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن ساز های برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

ساخت اپلیکیشن آسان با اپ ساز اپتو

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.