در حال بارگذاری

ویدئو پلیر خوب

کروم بوک ها بالاخره دارای یک ویدئو پلیر خوب شدند

کروم بوک ها لپ تاپ های اقتصادی ای هستند که برای مصارف دانشگاهی و مدرسه ای طراحی شده اند. سیستم عامل کروم او اس بر مبنای وب اپلیکیشن ها کار می کند و اپلیکیشن نیتیو زیادی برای آن منتشر نشده. همین مساله باعث شده بود که یک ویدئو پلیر خوب برای این سیستم عامل وجود نداشته باشد.

ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز اپتو

مدت ها بود که بروزرسانی بزرگی برای کروم او اس منتشر نشده بود. این مساله می تواند به دلیل بلوغ این سیستم عامل، در کارهایی که برای آن طراحی شده باشد. حال خوشبختانه پس از مدت ها، یک ویدئو پلیر خوب برای پخش فایل های تصویری با فرمت های مختلف به این سیستم عامل اضافه شده است. این پلیر در بروزرسانی Chrome OS Canary version 91.0.4463.0 قابل دسترس خواهد بود.

انتشار رقیب کروم او اس از سمت مایکروسافت منتفی شد

برای فعال کردن این قابلیت، باید در مرورگر کروم به آدرس chrome://flags/#media-app-video رفته و فلگ آن را فعال کنید. این ویدئو پلیر تمامی کنترل های مربوط به ویدئوپلیر های حرفه ای را خواهد داشت و می تواند از فرمت های گوناگون فایل های تصویری به راحتی پشتیبانی کند. برای کار با این نرم افزار نیازی به استفاده از کروم بوک های با سخت افزار قوی نخواهید داشت و تمامی کروم بوک ها قادر به استفاده از این ویدئو پلیر هستند.

برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو ۲۰۲۱: 7 انتخاب برتر برای اندروید، آیفون و آی‌پد

هنوز قابلیت هایی وجود دارند که در این پخش کننده تصویری اضافه نشده اند. با این حال پیشبینی می شود که این قابلیت ها، مانند پشتیبانی از زیرنویس های با فرمت VTT در آینده ای نزدیک به این نرم افزار اضافه شود.

اگر شما هم از کروم بوک استفاده می کنید، همین الان می توانید نسخه 91 این سیستم عامل را بر روی لپ تاپ های خود نصب کرده یا بروز کنید و از این قابلیت جدید سیستم عامل به علاوه ی این ویدئو پلیر خوب استفاده نمایید.

پیش از این کاربران کروم بوک باید از نسخه محدود تحت وب VLC برای پخش ویدئو استفاده می کردند. همچنین کاربران حرفه ای تر این سیستم عامل نیز می توانستند با نصب فایل های هسته ی لینوکس، از نرم افزارهای پخش ویدئو این سیستم عامل نیز استفاده نمایند.


اپلیکیشن ساز اپتو و آلبوم موزیک

شما برای ساخت اپلیکیشن صوتی مورد نظر خود می‌توانید از افزونه آلبوم موزیک اپلیکیشن ساز اپتو استفاده کنید. این افزونه به شما این امکان را میدهد که از طرح­های آماده استفاده کنید و فایل‌های صوتی خود همراه با تصویر و توضیحات در سایت قرار دهید و در انتها فقط فایل نصبی دریافت کنید. استفاده از اپلیکشن ساز باعث کاهش هزینه و زمان ارائه خدمات شما می‌شود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.