در حال بارگذاری

برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدیو

برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو ۲۰۲۱: 7 انتخاب برتر برای اندروید، آیفون و آی‌پد

امروزه برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو در بازار موجود هستند و تمامی نیازهای شما، اعم از نیازهای حرفه ای و یا نیازهای آماتور برای کسانی که میخواهند تنها فیلمی در شبکه های اجتماعی منتشر کنند را پوشش می دهند. اگر دنبال این هستید که بهترین اپلیکیشن مربوط به کار خود پیدا کنید، لازم نیست زیاد بگردید. ما در این مطلب برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو برای اندروید، آیفون و آیپد را گرد آوری کرده ایم.

ساخت اپلیکیشن بدون کد نویسی با اپ ساز اپتو

در طول تاریخ هرگز به این حجم از برنامه های کاربردی در زمینه ی طراحی ویدئو روبرو نبودیم. تا چندی پیش، ادیت کردن ویدئو بدون استفاده از مجموعه نرم افزارهای بزرگ و سخت افزارهای تبدیل آنالوگ به دیجیتال و برعکس غیرقابل انجام بود. حتی بعد از دیجیتالی شدن کامل ویدئو ها نیز مشکلات زیادی وجود داشت و ادیت ویدئو بدون داشتن یک کامپیوتر بسیار قدرتمند ناممکن بود و تنها عده کمی توانایی تهیه لوازم و نرم افزارهای ادیت ویدئو را داشتند. با این حال امروزه بصورت بالقوه با داشتن یک گوشی هوشمند و تبلت تمامی نیازهای شما رفع خواهد شد.

اگر می گوییم بالقوه تنها به این دلیل است که هنوز در بعضی موارد نیاز به استفاده از نرم افزارهای ادیت ویدئو بزرگ هست. سخت افزار گوشی های همراه هنوز به قدرت مناسبی نرسیده. با یاد گرفتن درست و کمی استعداد، می توانید از این اپلیکیشن ها برای ادیت های کوچک استفاده کنید و اگر واقعا وقت بگذارید می توانید از آن به عنوان یک نرم افزار بزرگ ادیت ویدئو کار بکشید.

در حال حاضر انتخاب ما برای بهترین اپلیکیشن ادیت ویدئو LumaFusion است. با توجه به عملکرد دسکتاپ گونه اش و راحتی دسترسی آن، بهترین انتخاب است. با این حال این اپلیکیشن بر روی پلتفرم اندروید منتشر نشده برای همین بهتر است در ادامه با معرفی برترین اپلیکیشن های ادیت ویدئو همراه ما باشید.

برترین اپلیکیشن‌های ویرایش ویدئو ۲۰۲۱:

 

‏1. LumaFusion

‏LumaFusion  یک اپلیکیشن تلفن همراه در سطح نرم افزارهای کامپیوتری است. اگرچه این نرم افزار نمی تواند باعث این شود که کامپیوتر خود را از پنجره به بیرون بی اندازید, اما به نظر می رسد که بعضی از ویرایشگران ویدئو از این نرم افزار برای ادیت کامل ویدئوی خود استفاده می کنند که البته قابل درک است.

برترین اپلیکیشن های ادیت ویدئو

به جای ساده‌سازی ویرایش برای تلفن‌همراه،LumaFusion  از پیچیدگی به عنوان یک ویژگی استفاده می‌کند ، با این حال می توان به راحتی با این نرم افزار موبایل کار کرد.. در این اپلیکیشن قابلیت ویرایش multi track، حداکثر شش لاین برای فیلم / نوشته / گرافیک و صدا وجود دارد. شش مورد دیگر برای جلوه‌های همپوشانی شده‌، موسیقی و صداگذاری نیز وجود دارد. این لاین ها یا track ها می توانند قفل شوند، مخفی شوند و یا صدای آنها قطع شود و به طور کل همه چیز، حتی بر روی آیفون قابل مدیریت است.

مطلب مفید: 9 ترند طراحی اپلیکیشن در سال 2021

جدول زمانی مغناطیسی ، حتی در هنگام کار بر روی فیلم‌های 4k ، انعطاف پذیر و پاسخگو است. همچنین تصویری از این تایم لاین وجود دارد که امکان جابجایی بین نقاط قابل ویرایش را ساده می کند. همچنین بسیاری از جلوه‌ها‌، ابزارهای تصحیح رنگ و ویژگی‌های میکس صدا برای استفاده و تست وجود دارد.

حتی هزینه اولیه این اپلیکیشن، که ممکن است در ابتدا شما را از خرید منصرف کند، وقتی متوجه شوید که هزینه ی یکباره است و قرار نیست بصورت اشتراک و دائما پرداخت شود، معقول به نظر می رسد.

به طور خلاصه ، اگر به ویرایش ویدیو در آیفون و آیپد نیاز دارید ، LumaFusion باید اولین انتخاب شما باشد ، مگر اینکه رابط کاربری آن برایتان قابل درک نباشد یا بیشتر از حد نیازتان باشد.

 

‏2. KineMaster

وقتی اپلیکیشن KineMaster را شروع می‌کنید، به دلیل اینکه میخواهد به زور به شما اشتراک بفروشد، احساس ترس و وحشت می‌کنید. اما آنچه به زودی مشخص می‌شود قدرت و قالیت استفاده از این اپلیکیشن است. خواه مایل باشید هزینه آن را پرداخت کنید یا نه.

اپلیکیشن های ویرایش ویدیو

وارد کردن ویدئو به این اپلیکیشن راحت است و اپلیکیشن بهترین استفاده را از محیط صفحه نمایش می برد. به طور پیش فرض، یک پیش نمایش بزرگ توسط یک نوار‌ ابزار برای دستورات مهم (بازگشت ، تنظیمات و غیره) و یک دکمه ضبط مانند دوربین با آیکون‌های اطراف آن برای دسترسی سریع به رسانه‌ها ، صدا و پوشش‌ها ، در اختیار شما قرار می گیرد. به نظر شلوغ می‌‌آید، اما هنگام کار حتی در تلفن همراه کارایی دارد. این اپلیکیشن را می توان به عنوان یکی از برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو معرفی کرد.

مطلب مفید: بهترین اپلیکیشن های ورزشی 2021

به صورت رایگان، امکان دسترسی به تعدادی ابزار، خروجی گرفتن ویدئو و واترمارک دسترسی دارید. به جز این موارد چیز دیگری نیست که در نسخه رایگان و قبل از خرید بتوانید تجربه کنید.

هزینه سالانه این اپ حدود 23 دلار / 19 £ / AU 38 دلار برآورد می‌شود – قیمت معقولی به عنوان بهترین اپ با رویکرد حرفه ای برای  اندروید است، به ویژه اگر از فروشگاه استفاده می کنید. کاربران آیفون / آی‌پد بهتر است از همان LumaFusion استفاده کنند.

 

‏3. iMovie

iMovie بر روی کامپیوتر، مدت هاست که از اعتبار خوبی در زمینه پیوند قدرت و راحتی کار بدست آورده است. بدیهی است که این برنامه به قدرت Final Cut Pro نیست. اما کار را راه می اندازد. این قضیه برای نسخه موبایل این اپلیکیشن نیز صادق است. تعدادی کلیپ و ترکیب های iMovie را بر روی تایم لاین تک ترکه ی آن قرار دهید. کلیپ ها بر روی تایملاین به راحتی قابل جابجایی است و اگر دیدن تصاویر کوچک تایم لاین را دوست ندارید، می توانید با پینچ زوم، مساله را بهبود بخشید.

برترین نرم افزار ادیت ویدئو

در این نرم افزار یک ادیت کننده متن و عنوان نیز وجود دارد. این ادیتور متن را بر اساس رنگ، قالب، فونت، پس زمینه و… ادیت می کند. در ادامه نیز می توانید به متن ها فیلتر و انیمیشن های ورود و خروج و یا حتی صدا دهید.

 

‏4. PowerDirector

مانند KineFusion، اپلیکیشن PowerDirector هم در ابتدای باز کردن اپلیکیشن از شما طلب پول می کند. اما این اپلیکیشن از رقیب خود 50% گران تر است. این مساله را که کنار بگذاریم با اپلیکیشنی روبرو می شویم که رابط کاربری راحتی دارد و در جایی بین LumaFusion و iMovie بر روی سخت افزار اپل و KineMaster اندروید قرار گرفته است.

برترین اپ های ادیت ویدئو

بعد از ایمپورت کلیپ ها، به راحتی بر روی تایم لاین قرار میگیرند. محیط کاربری ظرافت کمتری نسبت به iMovie یا KineMaster دارد. اما رابط کاربری روان و بدون لگ آن تجربه کاربری خوبی را رقم می زند. برای حرفه ای ها، PowerDirector به طور کل به مانند iMovie است و بهتر است به ادیت جزئی محتوا بیشتر فکر کنید تا ادیت کلی آن.

معرفی زبان های برنامه نویسی IOS و ساخت اپلیکیشن آیفون

با این حال برای کاربران آماتور، این نرم افزار کافی است. با این حال بهتر است کاربران اندروید بیشتر از این اپلیکیشن استفاده کنند.

 


اپلیکیشن ساز اپتو و آلبوم موزیک

شما برای ساخت اپلیکیشن صوتی مورد نظر خود می‌توانید از افزونه آلبوم موزیک اپلیکیشن ساز اپتو استفاده کنید. این افزونه به شما این امکان را میدهد که از طرح­های آماده استفاده کنید و فایل‌های صوتی خود همراه با تصویر و توضیحات در سایت قرار دهید و در انتها فقط فایل نصبی دریافت کنید. استفاده از اپلیکشن ساز باعث کاهش هزینه و زمان ارائه خدمات شما می‌شود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.