در حال بارگذاری

نسخه اندروید Clubhouse

نسخه اندروید Clubhouse بعد از یک سال منتشر شد

سرانجام نسخه اندروید Clubhouse بعد از یک سال که تنها بر روی پلتفرم IOS در دسترس بود، منتشر شد. شما همکنون می توانید با جستجو در پلی استور گوگل، اپلیکیشن ساخته شده کلاب هاوس، که در حال حاضر در نسخه ی بتا هست را دانلود و استفاده نمایید.

اطلاعاتی در مورد اپلیکیشن Clubhouse

طبق گفته های شرکت ناشر اپلیکیشن Clubhouse، این شرکت برنامه دارد که طی چند هفته آینده، به جمع آوری اطلاعات کاربران و باگ های اپلیکیشن خود بپردازد و سپس برای رفع آنها اقدام کرده تا نهایتا نسخه کامل و غیرآزمایشی اپلیکیشن اندروید Clubhouse را منتشر کند.

Twitter برای خرید اپلیکیشن Clubhouse اقدام کرد

طبق گفته های این شرکت آمریکایی که ساخت اپلیکیشن اندروید و آیفون Clubhouse را بر عهده داشته، انتشار نسخه اندروید این اپلیکیشن از پرتکرار ترین خواسته های طرفداران بوده. با این حال استفاده از این پلتفرم شبکه اجتماعی بر بستر صوت، مبنی بر گرفتن دعوتنامه از کاربران فعلی است. شما برای ثبت نام نیاز دارید که توسط یکی از کاربران فعلی این پلتفرم دعوت شوید. با این حال تا پایان تابستان این محدودیت نیز برداشته می شود و کاربران می توانند به راحتی در این اپلیکیشن ثبت نام کنند.

نسخه اندروید کلاب هاوس
 

Facebook Hotline برای رقابت با Clubhouse معرفی شد

حتی با وجود محدودیت ها در ثبت نام و عدم وجود نسخه اندروید این اپلیکیشن، بسیاری از مردم علاقه خود را به این شبکه اجتماعی نشان دادند و در جاهای مختلفی در مورد آن صحبت کرده اند. همین مساله باعث شده که این اپلیکیشن نوپا، ارزشی بالغ بر 4 میلیارد دلار پیدا کند. با این حال طی ماه گذشته، بسیاری دیگر از غول های صنعت شبکه های اجتماعی نیز قابلیتی مانند کلاب هاوس را درون خود تعبیه کرده اند و به رقابت با این شبکه اجتماعی پرداخته اند.

ساخت اپلیکیشن آیفون بدون کد نویسی با اپلیکیشن ساز اپتو ممکن شد!

توییتر، دیسکورد، فیسبوک، اسپاتیفای، اسلک، لینکدین و ردیت در حال حاضر قابلیتی شبیه به چیزی که در اپلیکیشن Clubhouse وجود داشت را به اپلیکیشن های خود اضافه کرده اند. اگر ساخت نسخه اندروید Clubhouse زودتر تمام می شد، احتمال شکست پروژه کلاب هاوس کم بود. با این حال به نظر می رسد شبکه های اجتماعی دیگر توانسته اند از این کمبود اپلیکیشن Clubhouse استفاده کنند و خود را به آن برسانند.


سرعت بالا و امکانات ویژه ی اپتو

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن ساز های برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.