در حال بارگذاری

کرونا کسب و کار

در دوران کرونا کسب و کار را متوقف نکن! | کسب درآمد هوشمندانه

شیوع کویید-۱۹، در دسامبر ۲۰۱۹ از شهر ‌ووهان در استان هوبای چین آغاز شد. پس از گذشت مدتی این ویروس در سر‌تاسر جهان گسترش یافت و درصد بسیار زیادی از مردم جهان را درگیر خود کرد.  دنیایی که کشور‌های آن روابط پیوسته و قوی با یکدیگر داشتند، اکنون دچار ضربه‌های عظیمی شده‌ است. یکی از این مسائل، مشکلات اقتصادی و مالی است. به دلیل افزایش مرگ‌ و میر در این مدت، اختلالاتی در تولید و عرضه جهانی رخ داد. در این مطلب می خواهیم بگوییم در کرونا کسب و کارت را متوقف نکن ! همچنین کسب درآمد هوشمندانه از طریق ساخت اپلیکیشن را به شما نشان دهیم.

 

ضرر‌های‌ اقتصادی کرونا

ویروس کرونا تاثیرات چشمگیری بر روی کسب‌‌وکار‌های بزرگ و کوچک داشته است؛ از خرده‌فروش‌ها گرفته تا شرکت‌های بزرگ. محدود شدن حمل‌ونقل‌ها به‌خصوص در بین کشور‌ها، باعث کاهش فعالیت‌های اقتصاد جهانی شده است، از طرفی ترس ایجاد شده در بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان منجر به تغییر روش‌های تولید و مصرف متداول در بازار شده است. براساس آمار‌های موجود اقتصادی در زمان شیوع ویروس کرونا، بخش‌های اقتصادی از جمله گردشگری، بازار ارز و مسکن، کسب‌کارهای عمومی، قیمت‌ کالا و … تحت تاثیر قرار گرفته‌اند‌.

مطلب مفید: روش کسب درآمد از اپلیکیشن رایگان

راهکار‌ کسب و کار پیشرفته در کرونا

همانطور که گفتیم، کسب و کار های زیادی تحت تاثیر کرونا و پاندمی قرار گرفتند، اما این مساله پایان کار نیست. سوال اصلی این است، چگونه کسب و کارها از محدودیت‌های کرونا استفاده بهینه‌ای بکنند؟

تکنولوژی هر روزه در حال پیشرفت است و امکانات جدیدی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد، برخی از این موارد فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و یا استفاده از اپلیکیشن اختصاصی است.

در شبکه اجتماعی کاربران قادر هستند با اشتراک‌گذاری تصاویر و ویدیو، و نوشتن مطالب جذاب برای مخاطبان خود به کسب مشتری بپردازند و محصولات و سرویس خود را در نقاط مختلف کشوری و یا حتی جهانی ارائه دهند.

یکی دیگر از این تکنولوژی‌ها، طراحی اپلیکیشن و ساخت اپلیکیشن است. برخی از کسب‌وکارهای بزرگ برای پیاده‌سازی ایده‌ی خود، اپلیکیشن های اختصاصی خود را به افراد خبره در این زمینه جهت طراحی و ساخت اپلیکیشن می‌دهند. اما این بدین معنا نیست که فقط این امکانات برای کسب‌ و کارهای بزرگ است، بلکه تمامی مشاغل می‌توانند اپلیکیشن اختصاصی خود را داشته باشند.

مطلب مفید: اپلیکیشن برای کسب و کار | چرا برای کسب و کار خود نیاز به طراحی اپ موبایل داریم؟

هزینه طراحی و ساخت اپلیکیشن ها بسته به نوع آن، قیمت‌های متغیری دارد و گاهی افراد به دلیل هزینه‌های بالای آن، از ورود به بازار کار به صورت آنلاین پشیمان می‌شوند. امروز توسعه‌دهندگان و برنامه‌نویسان‌ با ساخت برنامه‌ساز‌ها این کار را برای همه راحت کرده‌اند، زیرا دیگر نیازی به دانش برنامه‌نویسی نیست تا به طراحی اپلیکیشن و ساخت اپلیکیشن بپردازید و دیگر حتی نوع و اندازه‌ی کسب و کارتان مهم نیست. به وسیله برنامه‌‌سازهایی همچون اپتو شما در هزینه و زمان خود صرفه‌جویی می‌کنید. فقط کافیست با مراجعه به برنامه‌‌ساز ، از طراحی اپلیکیشن آماده استفاده کنید و با وارد کردن اطلاعات مورد نظر، خودتان ساخت اپلیکیشن را انجام دهید.

کسب درآمد هوشمندانه

اپلیکیشن ساز و راه‌های درآمدزایی

کسب درآمد از طریق اپلیکیشن چه رایگان و چه پولی، نیاز به دانستن نکاتی است، زیرا در مارکت‌ها رقبای زیادی وجود دارند، پس باید اپلیکیشن امکانات و کیفیت خاصی داشته باشد که کاربر به آن جذب شود و حاضر باشد برای آن هزینه پرداخت کند.

در ادامه نکات مهم جهت داشتن اپلیکیشن سودمند را شرح می‌دهیم.

  1. درگاه بانکی

کسب درآمد از اپ با درگاه بانکی روش معمولی است. در این روش محصولات به صورت فیزیکی و دیجیتالی در اپلیکیشن قرار می‌گیرند و پس از پرداخت آنلاین به کاربر ارائه می‌شوند.

  1. تبلیغات کلیکی

این روش در عین بازدهی بالا، برای کاربران نیز آزاردهنده نیست. این روش که به بنر تبلیغاتی معروف است، در نوار پایین اپلیکیشن نمایش داده می‌شود و به ازای هربار کلیک و دیده شدن تبلیغ توسط کاربران، شما درآمد کسب می‌کنید.

  1. پرداخت درون برنامه‌ای

این مدل کسب درآمد بسیار در بین روش‌های درآمدزایی معروف است. صاحب اپلیکیشن، اپ را به صورت رایگان در مارکت‌ها منتشر می‌کند ولی کاربران برای دسترسی به امکانات پیشرفته اپلیکیشن برای بازه زمانی مشخص باید حق عضویت پرداخت کنند.

 

  1. حمایت کننده یا اسپانسر

داشتن اسپانسر از بهترین مدل‌های کسب درآمد است. در این روش تبلیغاتی از اسپانسر در اپلیکیشن نمایش داده می‌شود و در ازای آن صاحب اپلیکیشن مبلغی دریافت می‌کند. این روش برای اپ‌هایی مناسب است که در حوزه خاص کاربران بسیار زیادی دارند.

امکاناتی که اپلیکیشن ساز اپتو در اختیار کاربران می‌گذارد

اپتو به عنوان یک برنامه‌ساز ضروری‌ترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌دهد تا آن‌ها بتوانند در این زمان ‌کرونا هرچه سریع‌تر به اهداف خود برسند. این ویژگی‌ها شامل موارد زیر است:

  • هزینه پایین
  • پشتیبانی قوی
  • آموزش‌های جامع
  • امکان دریافت انواع فرمت اپلیکیشن
  • قابلیت انتشار در مارکت‌های مختلف
  • سرعت بالا و امکانات پیشرفته سرور‌ها
  • توسعه‌پذیری

کسب درآمد هوشمندانه

کاربران پر مشغله

گاهی برخی از کاربران زمان کافی برای ساخت اپلیکیشن با برنامه‌ساز ندارند. پس آن‌ها می‌توانند این کار را نیز به اپتو بسپارند، تا ما در کمترین زمان و با توجه به موضوع کسب‌وکارشان اپلیکیشن مدرن و کاربردی بسازیم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.