در حال بارگذاری

Find My Device

ساخت اپلیکیشن Find My Device برای اندروید در حال ساخت است

هنوز اطلاعات دقیقی در مورد ساخت اپلیکیشن Find My Device و تاریخ انتشار آن وجود ندارد. با این حال اضافه شدن این قابلیت مهم که در سیستم عامل IOS بسیار طرفدار دارد، در اندروید قطعی است.

ساخت اپلیکیشن اندروید با اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو

بررسی نسخه ی بتا  Google Play Services، و کد های آن مشخص کرد که گوگل در حال ساخت اپلیکیشنی مشابه Find My سیستم عامل آی او اس است و می خواهد شبکه ی مربوط به این اپلیکیشن را لانچ کند. طبق بررسی های  XDA Developers، این شبکه از قدرت های Google Play Services، برای عملکرد بهتر استفاده خواهد کرد.

AirTag معرفی شد | اطلاعات کامل در مورد اپل ایرتگ

شبکه Find My آی او اس به صورت گسترده ای بین تمامی دستگاه های اکو سیستم شرکت اپل در حال استفاده است. از ساعت های هوشمند اپل، تا گوشی و تبلت و حتی ایرپادهای اپل در حال استفاده از این شبکه هستند. با این حال به نظر می رسد که رقیب اندرویدی این سرویس، تنها بر روی تلفن های همراه و تبلت ها متمرکز خواهد شد.

شرکت هواوی: HarmonyOS در تاریخ 2 ژوئن منتشر خواهد شد

در بررسی بیشتر کدهای Google Play Services beta v21.24.13، این قابلیت به شما اجازه خواهد داد که دستگاه های خود، و دیگران را مسیریابی کنید. این مساله که گوگل پلی سرویسز بر روی تمامی گوشی های اندروید نصب است، می تواند به این مساله بسیار کمک کننده باشد. تنها کشوری که استفاده از گوگل پلی سرویسز در آن محدود است، کشور چین است. هنوز تصاویری از طراحی اپلیکیشن یا قابلیت های دیگر Find My Device معرفی نشده است. اما انتظار می رود که طی هفته های آینده، خبرهای کاملی در مورد این سرویس جدید گوگل بشنویم.

ساخت اپلیکیشن حرفه ای | اپ ساز اپتو

به نظر می رسد که برنامه نویسان به کدهای موجود در سیستم عامل جدید اندروید بسیار علاقه دارند و با دقت و ظرافت خاصی در حال بررسی تک تک کدهای موجود در اپلیکیشن های موجود در این سیستم عامل هستند. همین مساله باعث شده که بسیاری از قابلیت هایی که هنوز معرفی نشده اند، و یا از سمت گوگل به صورت مخفی در حال توسعه هستند، زودتر لو بروند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.