در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن Google Messages

طراحی اپلیکیشن Google Messages برای Wear OS بروز شد

طراحی اپلیکیشن Google Messages برای ساعت های هوشمندی که از سیستم عامل Wear OS بهره می برند بروز شد. این تغییرات ظاهری به زودی برای تمامی کاربران منتشر خواهد شد و در دسترس قرار خواهد گرفت. این طراحی اپلیکیشن جدید برگرفته از زبان طراحی اپلیکیشن جدید گوگل، یعنی Material You است. این تغییرات برای اولین بار توسط کاربران ردیت رویت شد و خبر آن منتشر گردید. 

Material You، زبان طراحی اپلیکیشن جدید گوگل معرفی شد

در این طراحی جدید، ظاهر اپلیکیشن بسیار دایره ای تر شده و پیام ها از یک دیگر به شکل بهتری تفکیک شده اند. از نظر قابلیت های اپلیکیشن، تغییر بخصوصی مشاهده نمی شود و بیشتر سعی شده که رابط کاربری این اپلیکیشن برای Wear OS به مانند Material You باشد و به طور کلی دستگاه های هوشمند گوگل از این زبان طراحی اپلیکیشن جدید بهره ببرند. این مساله باعث می شود که تجربه کاربری در میان وسایل اندرویدی یکسان باشد و کاربر با ورود به یک اکوسیستم دیگر حس گم شدن پیدا نکند.

طراحی اپلیکیشن Google Messages با اندروید 12 سازگار شد

در این نسخه اپلیکیشن Google Messages در گوشی و ساعت هوشمند شما سینک خواهد شد و همه چیز همزمان در دو دستگاه در دسترس است. در حال حاضر این بروزرسانی بر روی ساعت هوشمند Mobvoi TicWatch E3 و Fossil Gen 5 قابل دسترس است و هنوز خبری از در دسترس بودن این بروزرسانی برای ساعت هوشمند سامسونگ، یعنی Galaxy Watch 4 در دسترس نیست. با این حال به نظر می رسد که این پروسه طول نخواهد کشید و به زودی شاهد اضافه شدن این بروزرسانی برای دیگر ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS خواهیم بود.

طراحی اپلیکیشن Google Messages

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بدون کدنویسی با اپتو

این بروزرسانی های مربوط به رابط کاربری مدتی است که در اپلیکیشن های گوگل مشاهده می شود و پیش از این شاهد آن بودیم که طراحی اپلیکیشن هایی مثل Gboard نیز دچار تغییراتی در راستای نزدیک شدن به Material You شده بودند. به نظر می رسد که با نزدیک شدن زمان انتشار نسخه ی جدید سیستم عامل Wear OS، یعنی Wear OS 3، شاهد بروز شدن طراحی اپلیکیشن های بیشتری به این ظاهر جدید باشیم. در حال حاضر این نسخه از سیستم عامل ساعت های هوشمند گوگل تنها بر روی دستگاه های محدودی مانند سری Fossil Gen 6 منتشر شده است.

اگر شما نیز از دارندگان ساعت های هوشمند مجهز به سیستم عامل Wear OS هستید، در مورد تجربه کاربری جدید این سیستم عامل برای ما نظر بگذارید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.