در حال بارگذاری

گوگل پیکسل

برخی از مشخصات گوگل پیکسل 6a، از جمله اینکه چه پردازنده ای را پشتیبانی میکند، فاش شد

در آخر هفته، یک بررسی رویه دستگاه سری A گوگل داشتیم. اگر رندرها دقیق باشند می تواند بسیار شبیه به سری اصلی گوگل پیکسل 6 باشد.

اکنون، اولین شایعات خود را در رابطه با مشخصات Google Pixel 6a داریم. افرادی که در 9to5Google هستند ادعا می کنند که این مشخصات از طریق حذف APK عملی شده است. در حالی که 9to5Google یک سایت قابل اعتماد است و به نظر می رسد که این مشخصات دقیق هستند، آنها هنوزهم مثل شایعه به نظر میرسند و باید به همین ترتیب با آنها برخورد کرد.

به گفته 9to5Google، گوگل پیکسل 6a می تواند همان پردازنده گوشی های اصلی گوگل پیکسل 6 را داشته باشد. چیپست Google Tensor، اولین CPU خودساخته ی گوگل خواهد بود.

این یک شایعه جالب است زیرا دستگاه سری A را با پردازش در سطح پرچمدار بسیار قدرتمند می کند. همچنین این اولین باری است که یک گوشی سری A دارای پردازنده مشابه با دستگاه های اصلی گوگل پیکسل ها است.

پایان کار گوگل پیکسل 3 و ارائه یک بروز رسانی نهایی توسط گوگل

با این حال، مشخصات Google Pixel 6a ممکن است کاملاً با مشخصات سری اصلی مطابقت نداشته باشد. به گفته 9to5Google، سیستم‌های دوربین جلو و عقب گوشی با گوشی‌های قبلی پیکسل مطابقت بیشتری دارند. این بدان معناست که سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و به طور کلی سخت افزار قدیمی تر دیگر وجود ندارد.

به طور خاص، این ویژگی هایی است که شایعات حاکی از آن است:

  • 12.2 مگاپیکسل سونی IMX363 اولیه
  • 12 مگاپیکسل سونی IMX386 فوق عریض
  • سلفی 8 مگاپیکسلی سونی IMX355

اگر این مشخصات Google Pixel 6a مربوط به دوربین‌ها مشخص شود، این تلفن دارای یک سیستم پشتی شبیه به Google Pixel 5 و یک دوربین جلویی است که از Google Pixel 6 گرفته شده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این شایعات منتشر می شوند یا خیر. در همین حال، منتظر نشت‌های بیشتری از گوگل پیکسل 6a  باشید که مطمئناً در چند ماه آینده با سرعتی بی‌وقفه انجام میشود.

هدف گوگل: شبیه تر شدن نصب وب اپ و نیتیو اپ ها در اندروید

1 Comment

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.