در حال بارگذاری

نمره اپلیکیشن ها

به زودی نمره اپلیکیشن ها در گوگل پلی بر اساس کشور نمایش می یابد

گوگل در خبری جدید، از قابلیت جدیدی که در آینده نزدیک به پلی استور اضافه خواهد شد را معرفی کرده است. در آینده ای نزدیک، سیستم نمایش نمره اپلیکیشن ها در گوگل پلی استور بر اساس کشور و نوع دستگاه به نمایش درخواهد آمد. این مساله به این دلیل است که گوگل می خواهد افرادی که به شما بیشترین نزدیکی از نظر زبان و نوع دستگاه را دارند،‌ نظر خود را در مورد کیفیت اپلیکیشن ها بیان نمایند.

اپلیکیشن آیپد WhatsApp به زودی منتشر می شود

گوگل در این رابطه گفته است:

” ما از مشتریان و برنامه نویسان بازخوردی در مورد بهتر شدن سیستم نمره دهی و بازبینی اپلیکیشن ها گرفته ایم. این مساله وقتی خودش را نشان می دهد که نمره های یک کشور به یک اپلیکیشن در موفقیت یک اپلیکیشن دیگر که مخصوص کشور دیگری است اثر می گذارد. این مساله در مورد تبلت ها هم به همین شکل است و اگر طراحی اپلیکیشن خاصی برای تبلت محیا شده باشد، راهی برای فهمیدن کاربران در مورد عملکرد این رابط کاربری و کیفیت آن در دسترس نیست.”

گوگل پلی استور با قابلیت نصب سریعتر برنامه ها بروز شد

به طور کل گوگل معتقد است که این مساله که همه کاربران در کشورهای مختلف یک سیستم نمره دهی را ببینند عاقلانه نیست و این مساله باید حتما درست شود. قرار است که این قابلیت بر اساس کشوری که حساب کاربری گوگل شما در آن ثبت شده عملکرد خود را انجام دهد. تغییرات مربوط به نمایش نمره اپلیکیشن ها در گوگل پلی،‌بر اساس کشور کاربر از نوامبر سال ۲۰۲۱ به طور رسمی به پلی استور اضافه خواهد شد.

در اوایل سال ۲۰۲۱ نیز تغییرات مربوط به نمایش نمره ها بر اساس نوع دستگاه،‌برای مثال تبلت ها، گوشی های تاشونده و کروم او اس نیز اعمال خواهد شد. گوگل در حال حاضر برنامه نویسان را در مورد این تغییرات آگاه کرده و به آنها گفته که ممکن است تغییرات بسیار زیادی در نمره های اپلیکیشن خود مشاهده نمایید که این تغییرات مربوط به تصمیمات تغییره نحوه نمایش نمره ها در گوگل پلی است. این بازه زمان مناسبی است که برنامه نویسان بتوانند با توجه به این دو تغییر مهم، اپلیکیشن های خود را بروز و آماده کنند تا نمره و بازبینی های خوب خود را از دست ندهند.

ساخت اپلیکیشن اندروید دچار تغییراتی شد | قوانین جدید پلی استور

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.