در حال بارگذاری

گوگل پلی

فروشگاه گوگل پلی در نوار پایینی خود تب ‘Offers’ را اضافه میکند

به نظر می رسد فروشگاه گوگل پلی تغییرات دیگری را قراراست اضافه کند. گوگل در حال آزمایش برای افزودن یک تب جدید به نام “Offers” به نوار پایین است.

همانطور که توسط 9to5Google گزارش شده است، نوار پایینی فروشگاه گوگل پلی دارای یک تب پنجم است که جدیدا اضافه شده است. این تب جدید درفروشگاه برای مشاهده میزان فروش بازی ها و اپلیکیشن های اندروید میباشد. وقتی این تب را باز می‌کنید، به صفحه‌ی «پیشنهادات برای برنامه‌هایی که ممکن است بپسندید» و «پیشنهاداتی برای بازی‌هایی که ممکن است دوست داشته باشید» هدایت می‌شوید.

نحوه اجرای فروشگاه گوگل پلی در ویندوز 11

معایب اضافه شدن تب Offers به فروشگاه

در حال حاضر، نوار پایین چهار تب بازی ها، برنامه ها، فیلم ها و کتاب ها را در خود جای داده است. تب اضافه شده نوار پایینی را کمی به هم ریخته تر می کند. همچنین برای مشترکین Play Pass، تب «Offers» فضا را شلوغ ‌تر می‌کند، زیرا با فرض موفقیت‌آمیز بودن این آزمایش و اضافه شدن این تب به نوار پایینی فروشگاه گوگل پلی ، در مجموع شش تب وجود خواهد داشت.

لازم به ذکر است که تب جدید Offers که اضافه شده است به گوگل پلی با صفحه پیشنهادات واطلاعیه های موجود متفاوت است. صفحه جدید پیشنهادات، زمان محدود را در برنامه ها و بازی ها به همراه تاریخ انقضا برای هر معامله نمایش می دهد و همچنین به شما این امکان را می دهد که بتوانید کد تبلیغاتی اضافه کنید.

گوگل پلی

این تغییر آخرین مورد از یک سری تغییراتی است که گوگل در چند ماه گذشته در فروشگاه خود ایجاد کرده. در ماه اکتبر، Play Store تغییرات اساسی روی Material You و همچنین اوایل امسال تغییرات جدیدی روی Wear OS خود ایجاد کرد و اخیراً بر روی وب سایت خود هم تغییراتی اعمال کرده است.

Google Play پرداخت درون برنامه ای جایگزین را اضافه میکند

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.