در حال بارگذاری

Google Translate

طراحی اپلیکیشن Google Translate تغییر کرد

طراحی اپلیکیشن Google Translate با تمرکز بر کارکرد بهتر با یک دست در حال تغییر است. با این حال هنوز المان هایی از این طراحی اپلیکیشن جدید قابل استفاده نیستند و کامل نشده است. Google Translate یکی از مهم ترین سرویس های گوگل است که سال هاست تغییراتی به خود ندیده و به شکل یکسانی در دسترس ما است. حال به نظر می رسد که این رویه در حال تغییر است و این اپلیکیشن به زودی با طراحی جدید خود معرفی خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن فروشگاه بدون کدنویسی

این خبر که توسط برنامه نویسان فروم XDA Developers در ابتدا منتشر شد، در نتیجه دیدن تغییرات المان های طراحی اپلیکیشن در نسخه ی 6.21 این اپلیکیشن بوده است. این نسخه ی جدید اپلیکیشن گوگل ترنزلیت دارای یک اکتیویتی جدید به نام NewTranslateActivity بوده که دارای ظاهری تازه و جدید است. با این حال تعدادی از المان ها در این طراحی هنوز کار نمی کنند و این نشان می دهد که مراحل طراحی هنوز کامل نشده است. برای مثال دکمه دوربین و More در این طراحی جدید هنوز کار نمی کنند.

ساخت اپلیکیشن وردپرس | ساخت اپلیکیشن ووکامرس

این طراحی جدید به نظر می رسد که با به بازار آمدن گوشی های جدید شرکت گوگل، یعنی Pixel 6 همزمان خواهد شد. این گوشی های جدید قرار است که با پردازنده ی اختصاصی و جدید گوگل که Tensor نام دارند به بازار عرضه شود. همانطور که اطلاع دارید، اندروید 12 به صورت پیشفرض بر روی گوشی های pixel 6 شرکت گوگل وجود خواهد داشت و این نسخه از سیستم عامل اندروید، طراحی بسیار متفاوت و جدیدی خواهد داشت. به نظر می رسد که همین مساله باعث شده که طراحی اپلیکیشن های رسمی گوگل نیز با توجه به طراحی محیط سیستم عامل اندروید 12 تغییر کند.

طراحی اپلیکیشن Google Messages با اندروید 12 سازگار شد

با این حال تغییرات در طراحی اپلیکیشن Google Translate محدود به تغییرات المان ها در اندوید 12 نیست و این بروزرسانی تلاش می کند که کار کردن با اپلیکیشن با یک دست را راحت تر از قبل کند. برای مثال المان هایی مثل تغییر زبان، دوربین، میکروفن و بسیاری دیگر از دکمه ها از بالای صفحه به پایین منتقل شده اند. المان هایی که کمتر استفاده می شدند نیز از صفحه برداشته شده و به منوی More برده شده اند. هنوز مشخص نیست که این تغییرات تنها به صورت اختصاصی برای گوشی های پیکسل بوده یا این طراحی اپلیکیشن جدید Google Translate برای دیگر گوشی ها نیز در دسترس خواهد بود. پیش از این نیز گوگل بعضی از اپلیکیشن ها را به صورت اختصاصی برای سری Pixel خود منتشر کرده بود و امکان اینکه این مساله دوباره تکرار شود کم نیست.

امکان ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11 در دست بررسی است

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.