در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن Weather

طراحی اپلیکیشن Weather اندروید بروز شد

همانطور که هفته گذشته خبرهایی در این مورد منتشر شده بود، طراحی اپلیکیشن Google Weather در حال تغییر و بروزرسانی است. این تغییرات ابتدا در نسخه ی بتا اپلیکیشن Google Weather تست شده بود و حال در حال اضافه شدن به نسخه ی اصلی این اپلیکیشن است.

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی با اپ ساز اپتو

با توجه به باگ هایی که در نسخه ی بتای این اپلیکیشن و در طراحی آن وجود داشت، این بروزرسانی مدتی بود که با تاخیر مواجه شده بود. حال به نظر می رسد که با رفع شدن این مشکلات، ساخت اپلیکیشن Google Weather با طراحی متریال یو به پایان رسیده و برای کاربران در دسترس قرار گرفته است. به نظر می رسد که تمامی اپلیکیشن های رسمی گوگل در حال مهاجرت به این زبان طراحی اپلیکیشن هستند و این روند پیش از منتشر شدن خود سیستم عامل اندروید ۱۲ در حال به اتمام رسیدن است.

آی او اس ۱۴.۴ منتشر شد

با این حال هنوز هم به نظر می رسد که این نسخه دارای باگ هایی در بخش طراحی، برای مثال در بخش سوئیچ کردن بین چند شهر مختلف است. متصور هستیم که این مشکلات نیز به زودی رفع شده و در پایان با اپلیکیشنی بدون باگ مواجه خواهیم شد. پیش از این چندین سال بود که طراحی اپلیکیشن Google Weather تغییری نکرده بود و به یک شکل باقی مانده بود. حال پس از چند سال، این اپلیکیشن جانی دوباره گرفته است.

اپلیکیشن های اندروید گوگل دچار مشکل شده اند

یکی دیگر از مشکلاتی که در حال حاضر در این اپلیکیشن مشاهده شده است، وجود رنگ سفید در نوار بالایی اپلیکیشن است. این نوار سفید رنگ حتی زمانی که گوشی در حالت دارک مود نیز باشد فعال است و امیدواریم که این مشکل به زودی رفع شود. از نظر رسانه ای که برای گرفتن اطلاعات آب و هوا در این اپلیکیشن استفاده می شود تغییری مشاهده نشده و هنوز هم این اپلیکیشن اطلاعات خود را از سرویس Weather.com می گیرد.

اگر شما نیز این اپلیکیشن را نصب کرده اید در مورد طراحی این اپلیکیشن نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.