در حال بارگذاری

اندروید گوگل

اپلیکیشن های اندروید گوگل دچار مشکل شده اند

به نظر می رسد که طی هفته گذشته، بسیاری از کاربران با باگ هایی در اپلیکیشن های اندروید گوگل مواجه شده اند. گفته می شود این مشکلات به دلیل باگ هایی است که اخیرا در سرویس های گوگل مشاهده شده است. دلیل دیگر این مشکلات می تواند تغییرات بسیار زیادی باشد که اندروید در نسخه ۱۲ خود خواهد دید.

گوگل یکی از بزرگترین شرکت های نرم افزاری دنیاست و اپلیکیشن های این شرکت، چه بر روی اندروید و کروم او اس و چه بر روی پلتفرم های دیگر مثل IOS همیشه بی نظیر بوده اند. با این حال هیچ شرکت برنامه سازی نمی تواند از باگ ها فرار کند. به نظر می رسد که در نسخه های جدید اپلیکیشن های اندروید گوگل، باگ ها بیش از پیش بوده و باعث گزارش مشکلاتی برای کاربران شده است.

ساخت اپلیکیشن اندروید دچار تغییراتی شد | قوانین جدید پلی استور

یکی از مشکلاتی که باعث بروز ناراحتی برای کاربران اندروید شده است، عدم اتصال Google Messages به سرویس RCS است که در بسیاری از کشورها فعال است. این سرویس به نوعی جایگزین شرکت های مخابراتی برای اپلیکیشن های پیام رسان است که هزینه پیامک را حذف کرده و از بسته های اینترنتی استفاده می کند. پیام رسان گوگل از این سرویس استفاده می کند و می تواند این نوع پیام ها را بفرستد. حال به نظر می رسد که این سرویس از طرف گوگل دچار اختلال شده و به درستی کار نمی کند.

مشکل کرش کردن اپلیکیشن های اندروید حل شد

از مشکلاتی که در این اپلیکیشن مشاهده شده عدم نوشتن در حال تایپ بودن طرف مقابل صحبت، عدم نشان دادن پیام های خوانده شده و عدم امکان ارسال عکس ها و فیلم های با کیفیت است. به نظر میرسد که این سرویس در بیشتر زمان ها در حال تلاش به اتصال به سرور گوگل بوده و در این کار ناموفق است.

باگ مهم در نرم افزار Whatsapp Beta | اپلیکیشن خود را بروز نکنید

یکی دیگر از باگ های مهم، باگی است که در نرم افزار ساعت اندروید به وجود آمده. اگر شما آلارم این اپلیکیشن را فعال کنید، ممکن است نتوانید این آلارم را خاموش کنید. یکی دیگر از مشکلات این است که این اپلیکیشن بدون اینکه صدایی برای آلارم بدهد،‌زمانی که ست کرده اید را رد کند و اصلا زنگ نخورد. شاید این باگ به نظر کوچک بیاید، اما بسیاری از کاربران به طور روزانه از این اپلیکیشن استفاده می کنند و کار و درس خود را با آن تنظیم می کنند.

از دیگر مشکلات گزارش شده،‌ پر شدن حافظه ی داخلی گوشی است. این مشکل به نظر می رسد که به دلیل مشکلات نرم افزاری است و هنوز راه حلی برای آن ارائه نشده است.بهتر است تا زمان معرفی شدن راه حلی برای این مشکلات از سمت گوگل، از بروزرسانی اپلیکیشن های خود اجتناب نمایید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.