در حال بارگذاری

Whatsapp Beta

باگ مهم در نرم افزار Whatsapp Beta | اپلیکیشن خود را بروز نکنید

اگر بعد از بروزرسانی اپلیکیشن Whatsapp Beta چت های خود را از دست داده اید تعجب نکنید. این مشکل برای بیشتر کسانی که از Whatsapp Beta استفاده می کنند پیش آمده و یکی از باگ های این اپلیکیشن است.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی | ساخت اپ بدون کدنویسی

واتسپ در بروزرسانی اخیر خود دو قابلیت جدید و بسیار مهم را به Whatsapp Beta اضافه کرده است. یکی از این قابلیت های Multi Device است که به کاربران اجازه می دهد با یک شماره، در چند دستگاه به صورت همزمان لاگین باشند. قابلیت دیگر معرفی شده، عکس ها و پیام های یک بار مصرف است که تنها یکبار قابل دیدن هستند. این قابلیت ها در ساخت اپلیکیشن WhatsApp beta 2.21.16.9 برای اولین بار گنجانده شده اند و باعث به وجود آمدن باگ بزرگی در این اپلیکیشن شده اند. این باگ باعث می شود که شما نتوانید پیام های قبلی موجود در چت را ببینید. در تمامی چت های موجود، تنها 25 پیام قبلی قابل مشاده است. سپس آیکن لودینگ را میبینید و دیگر نمی توانید پیام های قبل تر را مشاهده نمایید.

پیام های یک بار قابل دیدن به Whatsapp اضافه شد

با این حال به نظر می رسد که پیام های قبلی شما آسیب ندیده اند و کماکان در بکاپ شما وجود دارند. اما در این نسخه پیام ها قابل دیدن نیستند. امکان پیدا کردن پیام های قبلی به وسیله سرچ وجود دارد و به نظر می رسد این مشکل تنها در نمایش پیام های قدیمی باشد. کاربران زیادی این مشکلات را در وب سایت ردیت گزارش کرده اند. این کاربران در ادامه گفته اند که این مشکل تنها در نمایش پیام ها در اپلیکیشن موبایل Whatsapp Beta وجود دارد و هنگام استفاده از وب اپلیکیشن، پیام های قبلی نمایش می یابند. البته تعدادی از کاربران نیز اعلام کرده اند که حتی با استفاده از وب اپلیکیشن واتسپ نیز نتوانسته اند بیشتر از 25 پیام قبلی خود را مشاهده نمایند.

ساخت اپلیکیشن جدید HalloApp توسط برنامه نویسان سابق Whatsapp

اگر شما نیز از Whatsapp Beta استفاده می کنید و دچار این مشکل شده اید، به خاطر داشته باشید که این مساله ربطی به گوشی شما ندارد و این مشکل در ساخت اپلیکیشن جدید Whatsapp Beta به وجود آمده است. پاک کردن و نصب دوباره این اپلیکیشن نیز به رفع مشکل کمکی نمی کند. در حال حاضر خارج شدن از طرح بتا ی واتسپ و استفاده از نسخه ی اصلی و Stable واتسپ می تواند این مشکل را رفع نماید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.