در حال بارگذاری

توسعه کسب

توسعه کسب و کارهای خانگی و کوچک به وسیله اپلیکیشن

شاید شما نیز به مانند بسیاری از مردم کسب و کار خانگی یا کوچکی دارید که در آن محصولات خود را به فروش می رسانید. با این حال پلتفرم فروش محصولات شما تنها محدود به شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام است. این مساله جدا از کوچکتر شدن مخاطبین شما، خطرات دیگری مانند نامعلوم بودن مسدود شدن شبکه های اجتماعی و از بین رفتن کسب و کار شما را دارد. ما در این مطلب می خواهیم راه حل های مختلفی برای توسعه کسب و کارهای خانگی شما به شما معرفی نماییم.

ساخت اپلیکیشن اندروید | ساخت اپلیکیشن آی او اس | ساخت اپلیکیشن حرفه ای با اپ ساز اپتو

توسعه کسب و کار از طریق وب سایت

ساخت وب سایت یکی از لزومات کسب و کارهایی است که می خواهند توسعه پیدا کنند. شما با ساخت وب سایت می توانید یکی از مهم ترین پایگاه های کسب و کار خود را داشته باشید. کاربران شما با شناخت برند و اسم شما به سایت شما می آیند، تمامی محصولات را می بینند، امکان گرفتن امکاناتی مانند کد تخفیف دارند و می توانند بدون نیاز به کارت به کارت، از طریق درگاه پرداخت خرید خود را انجام دهند. جدا از این، تمامی روند خرید به صورت اتوماتیک انجام می شود. شما با داشتن یک سایت خوب و سئو مناسب می توانید در جستجوهای گوگل نیز به صفحات اول بیایید و کاربرانی که تا به حال نمی توانستند شما را ببینند را در وب سایت خود داشته باشید.

ساخت وب اپلیکیشن

یکی از مهم ترین پلتفرم های سایت فروشگاهی ووکامرس است. ووکامرس یکی از افزونه های وردپرس است که به این سیستم مدیریت محتوا اجازه ایجاد فروشگاهی حرفه ای با تمام امکانات را می دهد. از دیگر امکانات موجود در ووکامرس، امکان ساخت اپلیکیشن، به صورت بسیار آسان و توسط اپلیکیشن ساز اپتو است. امکان ساخت اپلیکیشن ووکامرس و ساخت اپلیکیشن وردپرس به راحتی و بدون کدنویسی در اپلیکیشن ساز اپتو وجود دارد. تنها کافیست در اپتو ثبت نام کنید و به راحتی و بدون نیاز به کدنویسی و برنامه نویسی اپلیکیشن خود را طبق نیاز خود طراحی نمایید. اپلیکیشن نهایی ساخته شده حرفه ای بوده و توانایی انجام پروسه خرید را برای کاربران از طریق گوشی های هوشمند، هم اندروید و هم آی او اس فراهم می نماید.

ساخت اپلیکیشن ووکامرس و وردپرس
ساخت اپلیکیشن ووکامرس و وردپرس

تبدیل وردپرس به اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز اپتو بسیار پایین است. از طرفی ساخت سایت های ووکامرسی نیز بسیار کم هزینه است و در صورتی که اطلاعات شما از حوزه دیجیتال مناسب باشد، می توانید به رایگان یک سایت ووکامرسی را راه اندازی نمایید.

اما اگر وب سایت نخواهید و تنها نیاز به اپلیکیشن داشته باشید چه؟

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بدون نیاز به وب سایت نیز ممکن است. یکی از امکاناتی که اپلیکیشن ساز اپتو به شما می دهد همین مساله است. شما می توانید بدون دانش برنامه نویسی و صرف هزینه های زیاد، اپلیکیشن فروشگاهی بسیار حرفه و کاملی داشته باشید. ساخت اپلیکیشن حرفه ای در حالت عادی هزینه های سرسام آوری دارد. با این حال اپتو توانسته در نسخه ی جدید خود که بر پایه فلاتر است، ساخت اپلیکیشن های فروشگاهی حرفه ای را بدون نیاز به کدنویسی و با هزینه ای بسیار کم در اختیار شما کاربران عزیز قرار بدهد. شما با داشتن این اپلیکیشن نیازی به وب سایت ندارید و همه چیز از طریق پنل مدیریت اپلیکیشن قابل مدیریت است.

ساخت اپلیکیشن ووکامرس و وردپرس با اپلیکیشن ساز اپتو

امروزه اکثر مردم از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. همین مساله می تواند باعث شود که فروشگاه شما به صورت مستقیم در اختیار همه قرار بگیرد. کافی است که اپلیکیشن فروشگاهی خود را بسازید و مردم را از وجود آن با خبر نمایید. شما می توانید اپلیکیشن اندروید و آی او اس فروشگاه خود را از اپتو تحویل بگیرید و نیازی نیست که نگران نوع سیستم عامل کاربران خود باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.