در حال بارگذاری

رمز دومرحله ای اینستاگرام

ایجاد رمز دو مرحله ای اینستاگرام با واتسپ ممکن شد | امنیت اینستاگرام بیشتر شد

ایجاد رمز دو مرحله ای اینستاگرام با واتسپ ممکن شما. شما از این پس می توانید برای فعال کردن 2FA یا رمز دو مرحله ای اینستاگرام، از پیام رسان واتسپ استفاده نمایید. این مساله باعث امنیت بیشتر اینستاگرام خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بدون کد نویسی با اپلیکیشن ساز اپتو

شرکت فیسبوک روز گذشته از قابلیت جدید و مهمی در اپلیکیشن واتسپ پرده برداری کرد. این قابلیت جدید مربوط به بحث امنیت حساب های کاربری اینستاگرام است و فیسبوک شدیدا نسبت به فعال سازی آن توصیه می کند. به نظر می رسد که دلیل معرفی این قابلیت جدید از سمت فیسبوک، بالا رفتن تعداد اکانت های کاربری هک شده در واتسپ است.

فیسبوک هک شد | اطلاعات بیش از ۵۰۰ میلیون کاربر لو رفت

یکی از راه های هک شدن واتسپ توسط هکرها، استفاده از امکانات پیامک برای دور زدن تایید دو مرحله ای حساب های کاربری بود. حال با استفاده از این قابلیت، فیسبوک سعی کرده تا جلوی این مشکل را بگیرد. این شرکت همچنین با استفاده از این قابلیت جلوی بسته شدن پیام های تایید شماره همراه در بعضی کشورها مانند چین را خواهد گرفت.

یکی از قابلیت های تلگرام در ساخت اپلیکیشن جدید واتسپ به این پیام رسان می آید

با این حال 2FA تنها یک لایه دیگر به امنیت حساب کاربری شما اضافه خواهد کرد و در هر صورت، مساله هک شدن حساب های کاربری به شکل 100% قابل رفع نیست. امنیت یک مساله نسبی است که ما تنها می توانیم برای بهبود آن تلاش کنیم و هیچگاه به شکل کاملی قابل دستیابی نیست.

اگر نیاز به امنیت بیشتری برای حساب های کاربری خود دارید، می توانید بر روی حساب کاربری واتسپ خود نیز 2FA قرار دهید. همچنین باز هم برای قوی تر شدن امنیت حساب کاربری شما، بهتر است از نرم افزار Google Authenticator استفاده نمایید. رمز دومرحله ای اینستاگرام مساله ی جدیدی نیست و پیش از این نیز در اپلیکیشن هایی مثل تلگرام، واتسپ، توئیتر، فیسبوک و … نیز وجود داشته.

چت اینستاگرام و فیسبوک مسنجر تا سال ۲۰۲۲ رمزنگاری نمی شوند

با این حال به دلیل مشکلات امنیتی پیش آمده در ماه های اخیر و هک شدن تعداد زیادی حساب کاربری، فیسبوک تصمیم به استفاده از واتسپ برای تایید دو مرحله ای اینستاگرام گرفته است. به همین دلیل می توان با خیال راحت تری از حساب کاربری اینستاگرام خود استفاده نماییم.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.