در حال بارگذاری

یکی از قابلیت های تلگرام در ساخت اپلیکیشن جدید واتسپ به این پیام رسان می آید

یکی از مفیدترین قابلیت های تلگرام در حال اضافه شدن به اپلیکیشن واتسپ است. به گزارش WABetaInfo، این قابلیت در نسخه آزمایشی و بتا واتسپ در حال حاضر موجود است و در حال تست است. در نسخه ی جدید واتسپ می توانید کیفیت ویدئویی که میخواهید برای کسی بفرستید را انتخاب کنید.

ساخت اپلیکیشن آسان، بدون کدنویسی با اپلیکیشن ساز آنلاین اپتو

همانطور که در تصویر زیر می بینید، می توانید قبل از ارسال ویدئو، کیفیت آن را انتخاب کنید. شما در این قابلیت، در حال حاضر سه انتخاب دارید. Auto (recommended), Best Quality, and Data Saver. در حالت Auto خود واتسپ با توجه به اینترنت شما و حجم و اندازه ویدئو بهترین حالت ممکن را انتخاب می کند. در حالت Best Quality، ویدئو با بهترین کیفیت آپلود خواهد شد. در حالت Data Saver نیز، کیفیت ویدئو کاهش پیدا کرده و حجم کمی خواهد داشت.

قابلیت های تلگرام

در حال حاضر در نسخه فعلی واتسپ، حداکثر می توانید تصاویر و فیلم هایی با حجم 16 مگ را ارسال نمایید. این مساله باعث می شد که کاربران تنها بتوانند ویدئوهایی تا 3 دقیقه را آپلود نمایند. البته این میزان از زمان ویدئو در گوشی های مختلف با توجه به کیفیت آن متفاوت می شد.

بروزرسانی تلگرام با قابلیت های جدید منتشر شد | چت صوتی، پرداخت و..

حال با توجه به قابلیت جدیدی که در حال اضافه شدن به اپلیکیشن است، به نظر می رسد که این لیمیت افزایش پیدا کند. اپلیکیشن تلگرام در حال حاضر اجازه آپلود فایل های مدیا تا 2 گیگابایت را می دهد که بسیار زیاد است. اپلیکیشن سیگنال نیز محدودیتی 100 مگابایتی برای ارسال فایل ها دارد.

چرا چند دستگاهی در واتسپ به مشکلی غیرقابل حل تبدیل شده؟

با توجه به اینکه این قابلیت در اپلیکیشن بتای واتسپ اضافه شده، به نظر می رسد که چند هفته دیگر برای اضافه شدن آن به نسخه اصلی اپلیکیشن صبر کنیم. در کنار این قابلیت، قابلیت های دیگری نیز وجود دارد که در حال اضافه شدن به اپلیکیشن واتسپ است که همین مساله ممکن است ساخت اپلیکیشن اصلی را کمی به تعویق بی اندازد. قابلیت های تلگرام باعث شده که واتسپ نیز به فکر اضافه کردن این قابلیت ها به اپلیکیشن خود بی افتد.

موسس تلگرام: سیستم عامل IOS در قرون وسطی مانده

از دیگر مواردی که به زودی به اپلیکیشن واتسپ اضافه خواهد شد، قابلیت پیام های پاک شونده و قابلیت استفاده از یک حساب کاربری در چند دستگاه خواهد بود.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.