در حال بارگذاری

سیستم عامل IOS

موسس تلگرام: سیستم عامل IOS در قرون وسطی مانده

موسس تلگرام در مصاحبه ای گفته، آیفون ها نمی توانند با اندروید مقابله کنند و سیستم عامل IOS در قرون وسطی مانده است. او در ادامه گفت تمامیت خواهی اپل یک دیکتاتوری کامل است.

طراحی اپلیکیشن | ساخت اپلیکیشن آیفون و اندروید | اپ ساز اپتو

او در ادامه بیان کرد: “ساخت اپلیکیشن آیفون بسیار ناخوشایند است و حس می کنیم کاربران به مانند برده های دیجیتالی برای شرکت اپل هستند.” او این سخنان را از طریق کانال عمومی تلگرام خودش و در تاریخ 19 ماه می منتشر کرد و در این سخنان در مورد مقاله جدید نشریه نیویورک تایمز، و ارتباط اپل با چین برای سانسور عمومی صحبت کرد.

بروزرسانی تلگرام با قابلیت های جدید منتشر شد | چت صوتی، پرداخت و..

او گفت: “اپل در دنبال کردن پلن فروش خود، که فروش محولات گران قیمت منسوخ شده و گیر انداختن کاربران در اکوسیستم خودش است، کارآمد است. هر بار که نیاز دارم از آیفونی برای تست اپلیکیشنمان در سیستم عامل IOS استفاده کنم، حس می کنم که به قرون وسطی برگشته ام. صفحه نمایش قدیمی و 60 هرتزی آیفون توان رقابت با گوشی های جدید اندرویدی با نمایشگر 120 هرتزی و انیمیشن های به مراتب روان تر را ندارد.

قابلیت ارسال پیام به هرکسی در اپلیکیشن Slack اضافه شد

مشکل اصلی آیفون ها و دستگاه های شرکت اپل، سخت افزار قدیمی و ضعیف نیست. مشکل اینجاست که کاربران اپل به مانند برده های دیجیتال برای این شرکت هستند. همین مساله باعث شده چین به سراغ اپل برود و حال اطلاعات کاملی از تمام کاربران اپل در کشور خودش داشته باشد.”

Material You، زبان طراحی اپلیکیشن جدید گوگل معرفی شد

تلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن های پیام رسان در اندروید است و از نظر کاربرد به مانند اپلیکیشن سیگنال است. این شرکت بیش از 500 میلیون کاربر فعال در سراسر جهان دارد. پیش از این از شرکت اپل به دلیل حذف نکردن تلگرام از اپ استور شکایت شده بود. ادعا در این شکایت این بود که از این اپلیکیشن پیام رسان برای هماهنگی حمله به Capitol Hill در طی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا استفاده شده است.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی اپلیکیشن را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

ساخت اپلیکیشن با اپتو رو شروع کن

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.