در حال بارگذاری

اپلیکیشن های اندرویدی

مایکروسافت اپلیکیشن های اندرویدی جدید ویندوز 11 را به نمایش می‌گذارد

مایکروسافت در حال حاضر روی راهی برای اجرای اپلیکیشن های اندرویدی در ویندوز 11 و انتشار آنها در فروشگاه مایکروسافت از طریق اپ استور آمازون تمرکز دارد. این پروژه با اسم رمز “Latte” منتشر شده است و ظاهراً مبتنی بر فناوری اولیه ی ویندوز مایکروسافت برای لینوکس و پروژه آستوریا (پشتیبانی لغو شده اندروید از ویندوز 10 موبایل) است.

پروژه آستوریا

Project Astoria مایکروسافت برای ویندوز 10 موبایل بدون هیچ تلاشی از سوی توسعه دهندگان برای اجرای اپلیکیشن های اندرویدی به خوبی کار کرد. با  Project Latte، مایکروسافت پشتیبانی از اندروید در ویندوز را به سطح بعدی ارتقا می‌دهد و هدف از آن تلاش برای دریافت برنامه‌های بیشتر در فروشگاه است.

امروزه، می‌توانید با عضویت در برنامه Insider، اپلیکیشن های اندرویدی را در ویندوز 11 امتحان کنید. در همکاری با اینتل و آمازون، مایکروسافت در نهایت اولین پیش‌نمایش «زیر سیستم اندروید برای ویندوز» را برای آزمایش‌کنندگان کانال بتا ارائه می‌کند. برای اجرای این برنامه های تلفن همراه، به Windows 11 نسخه21H2 Build 22000.xxx  یا جدیدتر نیاز دارید.

نحوه اجرای فروشگاه گوگل پلی در ویندوز 11

فناوری استفاده شده در برنامه های اندرویدی برای ویندوز 11

مایکروسافت تأیید کرده است که برنامه‌های اندروید روی همه انواع پردازنده‌ها – AMD، Intel و Qualcomm در دسترس خواهند بود. برای عملکرد بهتر و پشتیبانی گسترده، مایکروسافت با اینتل همکاری کرده است تا از فناوری Bridge خود استفاده کند. فناوری Bridge اینتل که روی سیستم‌های AMD و Intel کار می‌کند، به برنامه‌های Arm-only اجازه می‌دهد تا تمام سخت‌افزار را اجرا کنند.

مایکروسافت علاوه بر ادغام فناوری Bridge اینتل، یک جزء جدید به نام زیرسیستم ویندوز برای اندروید را نیز معرفی می کند. این زیرسیستم آمازون، عمل بارگذاری جانبی برنامه های تلفن همراه را انجام میدهد و همچنین شامل هسته لینوکس است.

مایکروسافت پروژه متن باز اندروید (AOSP) نسخه 11 را در ویندوز 11 ایجاد کرده است و صفحه ی آن تنظیمات اختصاصی خود را دارد. صفحه تنظیمات به شما امکان می‌دهد ویژگی‌هایی مانند Screen Reader، منابع زیرسیستم، بهبود عملکرد کانتینر و موارد دیگر را تنظیم کنید.

همانطور که در ابتدا ذکر شد، پشتیبانی از اپلیکیشن های اندرویدی به تازگی ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند اپلیکیشن های اندرویدی را مستقیماً از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنند.

چگونه اپلیکیشن های اندرویدی را همین الان در ویندوز امتحان کنیم؟

برای امتحان اپلیکیشن Android، منطقه دستگاه کانال بتا خود را به ایالات متحده تغییر دهید، بروزرسانی‌ها را در فروشگاه مایکروسافت بررسی کنید و مطمئن شوید که فروشگاه بروز است. پس از اتمام، از فهرست AppStore آمازون در فروشگاه مایکروسافت بازدید کنید و با حساب آمازون ایالات متحده خود وارد شوید تا برنامه های اندرویدی را بتوانید دانلود کنید.

ساخت اپلیکیشن اندروید برای ویندوز 11

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.