در حال بارگذاری

فتوشاپ وب

فتوشاپ برای همیشه به وب و کروم بوک ها می آید

وقتی نیم دهه ی پیش و قبل از آمدن فتوشاپ وب از ویندوز به کروم ‌بوک‌ها مهاجرت کردم، تنها برنامه‌ای که واقعاً مجبور بودم از آن خداحافظی کنم اپلیکیشن فتوشاپ بود. در حالی که چند برنامه فتوشاپ اکسپرس بسیار ساده از طریق Google Play در دسترس بودند اما هیچ یک از آنها برای کارهای واقعی فتوشاپ به جز افزودن چند فیلتر اساسی به عکس‌ها چندان مفید نبودند.

ساخت وب اپلیکیشن Zoom برای کروم بوک ها تایید شد

فتوشاپ کامل سال‌ها پیش روی آی ‌پدها بارگذاری شد (هنوز هم به ‌طور مرتب به ‌روزرسانی می‌شود) اما با وجود تلاش‌های اولیه بسیار برای آوردن فتوشاپ به کروم بوک ها در سیستم مدارس هنوزهیچ پیشرفت موفقی برای آوردن فتوشاپ به سیستم‌عامل کروم و دستگاه‌های غیرویندوزی و اپل صورت نگرفته است تا از آن به عنوان یک وب اپلیکیشن بتوانند استفاده کنند.

انتقال مجموعه Adobe به بستر وب

Adobe در Adobe MAX 2021، کنفرانس مجازی این شرکت اعلام کرد که تعداد بیشتری از مجموعه Adobe در نهایت به وب می‌آیند. Photoshop و Illustrator شروع به عرضه نسخه بتا کلاینت وب جدید برای کاربران Adobe Creative Cloud کرده اند و سرانجام فتوشاپ برای همیشه به وب و کروم بوک ها می آید. نسخه بتا “در مدت کوتاهی منتشر می شود” بنابراین اگر اشتراک فعلی داشته باشید، در حالت ایده آل، دسترسی به آن برای شما زمانبر نخواهد بود.

مایکروسافت دسترسی به آفیس آفلاین در کروم بوک ها را محدود کرد

وب اپ بتا

وب کلاینت بتا هنوز بصورت دقیق با فتوشاپ کامل دسکتاپ مطابقت ندارد، اما این هنوز یک نسخه بتا است و محصول نهایی نیست. برای استفاده از فتوشاپ در وب نیاز به راه‌اندازی فایل فتوشاپ بر روی دسکتاپ یا آی ‌پد میباشد و همچنین انتقال آن به Creative Cloud برای کسانی که از Chromebook استفاده میکنند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.