در حال بارگذاری

ساخت وب اپلیکیشن Zoom

ساخت وب اپلیکیشن Zoom برای کروم بوک ها تایید شد

ساخت وب اپلیکیشن Zoom برای لپ تاپ های Chromebook تایید شد. در این نسخه طراحی اپلیکیشن به شکلی است که رابط کاربری مناسب استفاده در کامپیوترها باشد.

ساخت وب اپلیکیشن بدون کدنویسی با اپلیکیشن ساز اپتو

اگرچه در کشورهای دیگر، مردم روز به روز بیشتر به سر کار خود برمیگردند و واکسیناسیون کشورهای جهان اول با موفقیت رو به اتمام است، اما این مساله از اهمیت اپلیکیشن Zoom، که یکی از بهترین اپلیکیشن های ارتباط تصویری است را کم نمی کند. اگرچه اپلیکیشن Zoom برای اکثر پلتفرم ها نسخه ای منتشر کرده، اما به دلیل ماهیت سیستم عامل Chrome OS، نسخه ای برای این سیستم عامل ساخته نشده بود. همچنین نسخه ی وب اپلیکیشن فعلی Zoom برای کار بر روی کروم بوک ها مناسب نیست.

کروم بوک ها بالاخره دارای یک ویدئو پلیر خوب شدند

به همین دلیل برنامه نویسان این اپلیکیشن تصمیم گرفته اند نسخه ای از وب اپلیکیشن خود را متناسب با کامپیوترهای شخصی، و به خصوص کروم بوک ها منتشر کنند. این نسخه از Zoom به صورت  Progressive Web App، یا PWA بوده و می تواند مانند اپلیکیشن های نصب شده در این سیستم عامل عمل کند و خبری از نوارآدرس مرورگر هنگام استفاده از آن نخواهد بود. این مساله باعث خواهد شد که در آینده ای نزدیک، کاربران Chrome OS، که اغلب دانش آموزان و دانشجویان هستند، بتوانند با کیفیت بیشتری به تماس تصویری در این اپلیکیشن بپردازند.

انتشار رقیب کروم او اس از سمت مایکروسافت منتفی شد

از امکانات تایید شده در این نسخه از وب اپلیکیشن پیشرو Zoom، می توان به حالت نمایش گالری با قابلیت شخصی سازی، Breakout Rooms، و امکان نوشته شدن مکالمات بصورت زنده (برای زبان فارسی این قابلیت فعال نیست) است. ساخت وب اپلیکیشن Zoom برای کروم بوک ها به زودی به اتمام خواهد رسید و منتشر خواهد شد. این شرکت وعده داده که در آینده، امکانات بسیار بیشتری را به این اپلیکیشن خواهد آورد و کاربران سیستم عامل کروم او اس به اپلیکیشنی مشابه با دیگر سیستم عامل ها دسترسی خواهند داشت.

برای نصب PWA این اپلیکیشن کافی است که بر روی کروم بوک خود به پلی استور بروید. شما همچنین می توانید از طریق سایت و لینک ورود به نسخه وب اپلیکیشن این اپلیکیشن، به این نسخه از آن دسترسی داشته باشید. قبل از نصب Zoom مطمئن شوید که از آخرین بروزرسانی سیستم عامل کروم او اس استفاده می کنید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.