در حال بارگذاری

پیام های پاک شونده

سیگنال در نسخه ی جدید خود پیام های پاک شونده را بصورت پیشفرض فعال کرد

در نسخه جدید اپلیکیشن سیگنال، پیام های پاک شونده به صورت پیشفرض فعال شده اند. با قابلیت های جدید اضافه شده در آخرین نسخه اپلیکیشن سیگنال، کنترل این اپلیکیشن بر روی این نوع پیام ها بسیار بیشتر شده است. این خبر توسط تیم سازندگان اپلیکیشن منتشر شده و در مورد آن توضیحاتی داده شده است.

ساخت اپلیکیشن اندروید | ساخت اپلیکیشن آیفون | طراحی اپلیکیشن بدون کد نویسی

پیش از این لازم بود که کاربران به صورت دستی، پیام های پاک شونده را در هر چت و به صورت جداگانه فعال نمایند. هنوز هم این قابلیت وجود دارد، اما در ساخت اپلیکیشن جدید سینگال، می توان به صورت پیشفرض زمانی را مشخص کرد تا در تمامی چت های جدید و قدیمی، پیام ها بعد از زمان خاصی پاک شوند. طبق گفته ی برنامه سازان این اپلیکیشن، این مساله می تواند برای کسانی که می خواهند اپلیکیشن پیام رسان آنها حجم زیادی از گوشیشان را اشغال نکند، یا اهمیت بسیاری برای بحث امنیت قائل هستند مناسب است.

گوگل بیش از ۱ میلیون اپلیکیشن را از پلی استور پاک کرد

این مساله می تواند جذابیت های اپلیکیشن سیگنال را نسبت به رقبای مستقیمش، یعنی تلگرام و واتسپ بیشتر کند. تلگرام مدت هاست که از قابلیت پیام های پاک شونده استفاده می کند و واتسپ نیز اخیرا این قابلیت را اضافه کرده است. با این حال هیچ یک از این دو اپلیکیشن امکان پیشفرض کردن این نوع پیام ها را در اپلیکیشن خود ندارند و باید برای هر چت بصورت جداگانه این مساله فعال سازی شود.

بروزرسانی تلگرام با قابلیت های جدید منتشر شد | چت صوتی، پرداخت و..

این قابلیت مهم در نسخه ی 5.19.4 اپلیکیشن سیگنال اضافه شده و اگر هنوز اپلیکیشن خود را به روز نکرده اید، می توانید از لینک زیر، اپلیکیشن سیگنال را دانلود نمایید.

دانلود اپلیکیشن سیگنال

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.