در حال بارگذاری

MongoDB

بهترین کتاب های آموزش MongoDB در سال 2021

منابع بسیار زیادی برای آموزش MongoDB وجود دارد که اغلب آنها رایگان هستند. با این حال گاهی اوقات بهتر است که برنامه نویسی را از روش قدیمی تر و با کمک کتاب ها شروع کنیم. دلیل این مطلب عمق مطالب قابل ارائه در کتاب هاست که شاید در آموزش های آنلاین ممکن نباشد. در ادامه به بهترین کتاب های موجود در زمینه آموزش MongoDB در سال 2021 اشاره می کنیم.

تمامی این کتاب ها در آمازون موجود هستند و نظرات و نقدهای بسیار مثبتی دارند. از همین رو، نسخه دیجیتال آنها به راحتی از طریق وب قابل دسترس است و همچنین می توانید از شرکت هایی که کارهای ورود کالا از آمازون را انجام می دهند، خرید این کتاب را انجام دهید.

بهترین اپلیکیشن های اسکن اندروید

MongoDB: The Definitive Guide: Powerful and Scalable Data Storage

نسخه ی جدید این کتاب (ویرایش سوم) برای آموزش MongoDB 4.2 به روز شده است. این کتاب به شش بخش تقسیم شده که مسائلی از جمله توسعه پایگاه داده، مدیریت و استفاده از اطلاعات را بررسی می کند و آموزش می دهد. این کتاب برای کسانی که هیچ اطلاعاتی از بحث NoSQL ندارند بسیار مناسب است.

MongoDB Applied Design Patterns

این کتاب توسط Arborian نوشته شد و به شما نحوه ی استفاده از MongoDB، در شرایط دشوار و چالش برانگیز مثل فروشگاه های اینترنتی، مدیریت محتوا و بازی های آنلاین نشان می دهد. همچنین نحوه ی اعمال شدن این نوع پایگاه داده در شبکه های اجتماعی و نرم افزارهای درون سازمانی پیشرفته نیز شرح داده شده. در این کتاب برای حل مسائل از پایتون و جاوا اسکریپت کمک گرفته شده است.

مزیت های React Native برای ساخت اپلیکیشن در سال 2021

Node.js, MongoDB, React, React Native Full-Stack Fundamentals and Beyond

این کتاب تسط Eric Bush نوشته شده است. آنطور که از نقدهای کتاب می توان برداشت کرد، این کتاب به عنوان بهترین کتاب و منبع برای برنامه نویسان React/React Native به شمار می آید. این کتاب به بحث های پایه ساخت اپلیکیشن و سرویس به کمک نود جی اس، مونگو دی بی و استفاده از ری اکت و ری اکت نیتیو برای ظاهر پروژه پرداخته است. این کتاب برای رسیدن به این هدف از مثال های بسیار کوچک و ساده شروع می کند و کم کم راه خود را پیش می برد. در این کتاب یاد خواهید گرفت که از جاوا اسکریپت به صورت ساده، و برای کارهای بزرگ استفاده نمایید.

آموزش MongoDB

MongoDB Fundamentals

این کتاب به شما آموزش می دهد که به چه شکل می توانید در سرورهای ابری MongoDB را استفاده کرده و بر آن نظارت کنید. همچنین دستکاری و تغییرات در داکیومنت ها، استفاده از visualize data و ساخت اپلیکیشن به کمک MongoDB و Node.js نیز آموزش داده شده است. این کتاب بر خلاف کتاب های دیگر آموزش MongoDB، از ابتدا به مبحث سرورهای ابری و Cloud می پردازد. در فصل اول روش کار با Atlas آموزش داده می شود و در پایان می توانید از تسلط خود بر مونگو دی بی مطمئن باشید.

Flutter یا React Native؟ | کدام یک برای ساخت اپلیکیشن مناسب ترند؟

Mastering MongoDB 4.x

این کتاب نوشته Alex Giamas است. نسخه ی جدید و تازه منتشر شده ی این کتاب به شما کمک می کند که مدیریت دیتابیس های MongoDB، چه در سرور های عادی و چه در ابر را انجام دهید. همچنین مساله Scaling اپلیکیشن ها در چند سرور نیز در این کتاب آموزش داده شده است. در کل اگر می خواهید در مدیریت دیتابیس های MongoDB پیشرفته شوید، نیاز است که حتما این کتاب را بخوانید. مسائل مهمی مثل پرفورمنس، تنظیمات، بهبود استیتمنت ها و … در این کتاب به خوبی آموزش داده شده است.

NoSQL with MongoDB in 24 Hours

در کمتر از 24 درس، که هر درس آن کمتر از 1 ساعت زمان می برد، می توانید آموزش MongoDB و NoSQL را به اتمام برسانید. این کتاب به شما کمک می کند که پایگاه داده های Big Data بسازید و مسائل مربوط به این پایگاه داده ها را حل کنید. این کتاب برای کسانی مناسب است که تا به حال هیچ ایده ای از NoSQL نداشته اند و می خواهند به تازگی وارد دنیای این نوع از پایگاه داده ها شوند. این کتاب پر از راهنماهای قدم به قدم، مثال های کوچک، کوئیز و تمرین است.

ساخت اپلیکیشن وردپرس بدون کد نویسی | اپلیکیشن ساز اپتو

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.