در حال بارگذاری

اپلیکیشن اسکن اندروید

بهترین اپلیکیشن های اسکن اندروید | اسکن جزوه و کتاب با موبایل

اگر دانشجو هستید، یا می خواهید به یک جلسه کاری بروید، اپلیکیشن های اسکن اندروید بهترین همراه شما هستند. حتی اگر شما کسی هستید که با مشاغل زیادی سروکار دارد و از نگه داری کوهی از کارت ویزیت خسته شده اید، می توانید از این مطلب استفاده نمایید. در این مطلب می خواهیم بهترین اپلیکیشن های اسکن اندروید را به شما معرفی نماییم.

ساخت اپلیکیشن آسان و بدون کدنویسی با اپلیکیشن ساز اپتو

Microsoft Office Lens

اپلیکیشن اسکن اندروید

این اپلیکیشن اسکن اندروید کار اسکن برگه ها را به راحتی و با کیفیت مناسبی برای ما انجام می دهد. این اپلیکیشن می تواند اسکن جزوه و کتاب های ما را به فایل PDF تبدیل نماید. شما می توانید فایل های اسکن پی دی اف خود را در گوشی ذخیره کنید یا در فضای ذخیره سازی ابری مایکروسافت، یعنی OneDrive آپلود نمایید. شما می توانید بعد از اسکن و عکس گرفتن، تصاویر خود را ادیت نمایید.

بهترین اپلیکیشن های عکاسی در سال 2021

Adobe Scan

ادوبی اسکن

ادوبی یکی از بزرگترین شرکت های دنیاست و در همه جنبه های هنر، و نرم افزارهای اداری، ابزاری برای معرفی دارد. در این سکشن نیز Adobe Scan از سمت این شرکت معرفی شده است. این اپلیکیشن نیز به مانند دیگر اپلیکیشن های این کتگوری، امکان گرفتن تصویر و اسکن آن را دارد. این اپلیکیشن نیز می تواند اسکن های انجام شده را به فرمت PDF ذخیره نماید. این اپلیکیشن توانایی استفاده از هوش مصنوعی، برای تشخیص نوع نوشته دارد. پس از تشخیص نوع نوشته می تواند المان های اضافی موجود در تصویر را حذف نماید.

معرفی بهترین اپ های کاری آی او اس | بهترین اپلیکیشن های مدیریت کار

CamScanner

اپلیکیشن اسکن اندروید

یکی از اولین اپلیکیشن های موجود در این دسته بندی اپلیکیشن که توانست باعث ساخت اپلیکیشن های دیگری در این گروه شود. این اپلیکیشن قابلیتی که گفته انجام می دهد را به بهترین شکل انجام می دهد. کافیست با نرم افزار عکس بگیرید، عکس را ادیت کنید و از آن فایل پی دی اف بسازید. خوبی دیگر این اپلیکیشن، شناسایی لبه های کاغذ و برش دقیق تر صفحات است. شما می توانید برای اسکن عکس، متن، کارت ویزیت و … از این اپلیکیشن استفاده نمایید. این اپلیکیشن از بهترین اپلیکیشن های اسکن در اندروید است.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی بدون کدنویسی با اپتو

Simple Scan

اپلیکیشن اسکن اندروید

یکی از ساده ترین اپلیکیشن های اسکن اندروید. این اپلیکیشن نیز از قدیمی ترین اپلیکیشن های این دسته بندی است که در پلی استور موجود است. از قابلیت های اصلی این اپلیکیشن، اسکن بدون دردسرهای اضافی است. شما لازم نیست که برای اسکن متن و ذخیره سازی آن کارهای عجیب غریبی انجام دهید. از هر قابلیت اضافه در این اپلیکیشن دوری شده و سعی شده که اپلیکیشن در ساده ترین حالت ممکن باشد. شما می توانید تصاویر گرفته شده در این اپلیکیشن را در گوگل درایو، دراپ باکس و دیگر سرویس های ذخیر سازی ابری قرار دهید. فرمت ذخیره شده در این اپلیکیشن نیز PDF است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.