در حال بارگذاری

استفاده از فلاتر

ده دلیل برای استفاده از فلاتر در طراحی اپلیکیشن بعدیتان

اگر هنوز هم شک دارید که آیا استفاده از فلاتر در طراحی اپلیکیشن بعدیتان تصمیم مناسبی است یا نه، این مطلب را بخوانید. ما در این مطلب می خواهیم مزایای استفاده از فلاتر در طراحی و ساخت اپلیکیشن بعدیتان را برای شما بازگو کنیم. حتی اگر شما مدیریت یک پروژه را داشته باشید و از برنامه نویسی چیزی نمی دانید می توانید از این مطلب استفاده خوبی بکنید. ما در این مطلب به شما می گوییم که به چه شکل می توانید با استفاده از فلاتر برای ساخت اپلیکیشن، بازدهی تیم خود را بالا برده و هزینه ها را کاهش دهید.

بهترین پلتفرم ساخت اپلیکیشن | مقایسه React Native و Flutter

فلاتر چیست؟

فلاتر یک پلتفرم و فریمورک جدید برای طراحی اپلیکیشن است که به شما اجازه می دهد با یک بار نوشتن کد، اپلیکیشن خود را برای پلتفرم های مختلفی از جمله اندروید، آی او اس، لینوکس و وب منتشر نمایید. این فریمورک قدرتمند به تازگی و توسط گوگل معرفی شده است.

مزایای استفاده از فلاتر

۱. یادگیری آسان

فلاتر یک فریمورک مدرن است. این مساله باعث می شود که یادگیری آن بسیار آسان تر از زبان های سنتی باشد. اگر شما برنامه نویس هستید و با جاوا، سوئیفت و ری اکت آشنایی دارید، یادگیری این زبان برنامه نویسی از حالت عادی هم آسانتر و سریعتر می شود.

۲. کامپایل آنی و سریع

با کمک فلاتر، می توانید نتیجه کدهایی که نوشتید را به صورت آنی ببینید و همین مساله باعث می شود که هنگام کامل شدن و کارکرد درست کد، سریعا متوجه آن شوید و نیاز به کامپایل دوباره نیست. این قابلیت با نام Hot-Reload شناخته می شود.

۳. سرعت بالا در توسعه

اگر سرعت بالا یکی از لزومات پروژه شماست و کارفرمای شما می خواهد که ساخت اپلیکیشن اندروید یا آی او اس ش در سریعترین زمان ممکن انجام شود، استفاده از فلاتر بهترین تصمیم است.

۴. جامعه پشتیبانی خوب

جامعه فلاتر بسیار خوب و بزرگ است. در میان برنامه نویسان این فریمورک،‌اشتراک علم و چیزهایی که باعث پیشرفت شما می شود بسیار رایج است و اکثر برنامه نویسان کمک های بسیاری را می توانند از این جامعه بگیرند.

ساخت اپلیکیشن با فلاتر آینده ی برنامه نویسی است

۵. پشتیبانی Android Studio و VS Code از فلاتر

فلاتر را می توان با IDE‌ های مختلفی توسعه داد. با این حال پشتیبانی این دو محیط برنامه نویسی از فلاتر باعث شده است که کاربرد این زبان بسیار زیادتر شود. با این حال نیاز است که شما فلاتر و دارت را پیش از استفاده بر روی سیستم عامل خود نصب نمایید.

۶. فریلنسری

اگر شما تصمیم گرفته اید که فریلنسر باشید، استفاده از فلاتر بهترین تصمیم برای شماست. شما می توانید در زمان کمی این فریمورک را یاد بگیرید و با کمترین زمان ممکن، پروژه های مختلف را تحویل دهید. بازدهی برای فریلنسرها بسیار مهم و حیاتی است.

۷. منطق یکسان برای همه پلتفرم ها

به طور کل منطق تمامی پلتفرم ها به مانند یکدیگر است. با این حال اختلاف در جزئیات است که بعضی وقت ها مشکل ساز می شود و باعث می شود که لازم باشد شما زبان برنامه نویسی جدیدی را برای هر پلتفرم بیاموزید. این مشکل در فلاتر وجود نخواهد داشت.

۸. زمان بردن کمتر پروژه ها

ساخت اپلیکیشن با فلاتر بسیار سریعتر از دیگر زبان های برنامه نویسی است. کافی است که شما یکبار کد را بنویسید و از آن برای پلتفرم های مختلف مثل اندروید و آی او اس خروجی بگیرید.

۹. اپلیکیشن نیتیو

برنامه شما بدون نیاز به نصب هیچ افزونه ای به مانند اپلیکیشن های نیتیو خواهد بود.

۱۰. طراحی اپلیکیشن آسان

یکی از مزایای فلاتر قابلیت طراحی اپلیکیشن بصورت کاملا آسان است.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.