در حال بارگذاری

لاگین به توئیتر

امکان لاگین به توئیتر از طریق جیمیل و اپل آی دی اضافه شد

امکان لاگین به توئیتر با اکانت های جیمیل و اپل آی دی در ساخت نسخه جدید اپلیکیشن توئیتر فراهم شده است. این تصمیم به این دلیل بوده که تقریبا تمامی کاربران این پلتفرم از گوشی های اندروید و آیفون استفاده می کنند و همین مساله می تواند باعث راحتی کاربران شود. البته این نوع لاگین به توئیتر محدودیت هایی نیز دارد که در ادامه به آنها می پردازیم.

ساخت اپلیکیشن وردپرس | ساخت اپلیکیشن ووکامرس | بدون کدنویسی

توئیتر در خبر جدیدی که در حساب کاربری رسمی خود، در توئیتر منتشر کرد به این مساله اشاره کرد که امکان ساخت اکانت و لاگین به توئیتر توسط حساب های کاربری جیمیل و اپل آی دی اضافه شده است.در این روش نیازی به ساخت اکانت توئیتر اضافی و یا استفاده از پسورد نیست. این قابلیت ماه گذشته برای کاربران اپلیکیشن Beta توئیتر تست شد و حال قرار است که پس از تست و رفع باگ به کدهای استفاده شده در ساخت اپلیکیشن اصلی توئیتر نیز اضافه شود.

هزینه ساخت اپلیکیشن با اپ ساز اپتو

در حال حاضر محدودیت هایی در استفاده از این روش وجود دارد. برای مثال امکان ساخت اکانت و لاگین به توئیتر در گوشی های اندرویدی، به وسیله اپل آی دی نیست. با این حال توئیتر اعلام کرده که قابلیت هایی مثل این و امکان لاگین با این دو حساب کاربری از طریق وب اپلیکیشن نیز به زودی فراهم خواهد شد. همچنین در قابلیت دیگری که گوگل در نسخه جدید توئیتر اضافه کرده، امکان اتصال اکانت فعلیتان به جیمیل و اپل آی دی خود را نیز دارید.

لاگین به توئیتر

یکی از قوانین جدیدی که اپل برای اپلیکیشن های موجود در اپل استور الزامی کرده است، با مساله لاگین ارتباط دارد. در این قانون، اگر اپلیکیشن برای لاگین شدن از حساب کاربری شرکت های طرف سوم، مثلا گوگل پشتیبانی کند، باید از ورود با حساب کاربری Apple ID نیز پشتیبانی کند. در غیر این صورت امکان ارائه این اپلیکیشن در اپ استور وجود نخواهد داشت.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.