در حال بارگذاری

Twitter Spaces

Twitter Spaces برای تمامی افراد بدون درنظر گرفتن تعداد دنبال کنندگان آنها قابل استفاده است

Twitter Spaces در حال حاضر دردسترس تمام کسانی است که میخواهند جلسه های صوتی خود را که بصورت زنده برگزار میشود مدیریت کنند. در توسعه جدید آن شما می توانید Space ایجاد کنید حتی اگر کمتر از 600 نفر دنبال کننده داشته باشید.  Spaces همچنین بصورت اپلیکیشن اندروید و اپلیکیشن آیفون نیز عرضه شده است.

Twitter برای خرید اپلیکیشن Clubhouse اقدام کرد

Twitter Spaces چیست

اسپیسز توسط توییتر برای کسانی که میخواهند چت روم زنده صوتی خود را مدیریت کنند معرفی شد و پس از تقریباً یک سال آزمایش این سرویس ارائه شد. در توسعه های قبلی Twitter Spaces قابلیت مدیریت چت روم های صوتی فقط برای افرادی با بیش از 600 نفر دنبال کننده وجود داشت که در نسخه جدید آن این محدودیت دیگر وجود ندارد.

قابلیت های جدید Spaces

در نسخه جدید Twitter Spaces میتوانید حداکثر دو میزبان مشترک و ده بلندگو را اضافه کنید ، که برای رویدادهای بزرگ بسیار مفید است. در اوایل سال جاری توییتر گزینه های درآمدزایی خود را به Ticketed Spaces افزایش داد ، که به سازندگان این امکان را می دهد تا بلیط رویداد های آینده خود را که بصورت جلسه های صوتی برگزار میشود را بفروشند.

کسب درآمد از توئیتر در آخرین بروزرسانی Twitter ممکن شد

شرکت توییتر همچنین یک برنامه شتابدهنده را در اوایل ماه جاری راه اندازی کرد که این برنامه با هدف کمک کردن به سازندگان جدید اسپیسز و همچنین سازندگان موجود درآن طراحی شده است تا از طریق آن بتوانند تعداد مخاطبان را افزایش دهند.

Twitter Spaces با هدف دنبال کردن Clubhouse متولد شد و سریع همه گیر شد. این برنامه در ابتدا فقط یک پلتفرم ساده برای دعوت افراد بود و درنهایت در ماه جولای بصورت گسترده در دسترس قرار گرفت و با شکست دادن توییتر این قابلیت را فراهم کرد تا هر شخص بتواند چت روم صوتی زنده خود را مدیریت کند.

معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.