در حال بارگذاری

استیکر سفارشی

جدیدترین ویژگی واتس اپ درنسخه وب اپلیکیشن خود(ساخت استیکر سفارشی)

تقریباً سه سال بعد از اضافه کردن استیکرها به این اپلیکیشن، واتس‌اپ بالاخره یک استیکرساز داخلی را به وب اپلیکیشن خود اضافه کرد برای ساختن راحت تر استیکر سفارشی. به گفته The Verge، این ویژگی در هفته آینده به اپلیکیشن های دسکتاپ واتس اپ نیز اضافه خواهد شد.

بروز رسانی واتس اپ با امکان حریم خصوصی بیشتر!

برای ساخت استیکر سفارشی خود، وب اپلیکیشن WhatsApp را در مرورگر خود باز کنید و روی attachments icon کلیک کنید. سپس، Sticker را انتخاب کنید و تصویری را برای آپلود انتخاب کنید. پس از بارگذاری تصویر، می‌توانید آن را ویرایش کنید تا به یک Sticker سفارشی تبدیل شود. همچنین می‌توانید پس‌زمینه تصویر در اطراف سوژه را حذف کنید.

برای اینکه استیکرهای سفارشی خود را حتی جذاب تر کنید، می‌توانید متن و یا Sticker های دیگر را نیز از قسمت استیکرها اضافه کنید. پس از ایجاد استیکر سفارشی، اکنون از آن برای چت های فردی و گروهی میتوانید استفاده کنید.

تا قبل از اضافه شدن این ویژگی، کاربران واتس اپ مجبور بودند از برنامه های دیگری برای ساخت استیکر سفارشی خود بر روی گوشی های آیفون و اندرویدی استفاده کنند. متأسفانه، اگر از واتس‌اپ نسخه وب اپ استفاده نمی‌کنید، باید از برنامه‌های دیگری برای ساخت استیکرهای سفارشی استفاده کنید. هنوز اطلاعاتی در مورد اینکه چه زمانی این ویژگی به اپلیکیشن موبایل واتس اپ در اندروید و iOS راه پیدا خواهد کرد، وجود ندارد.

ویژگی ساخت استیکر سفارشی کمتر از دو هفته بعد از معرفی اپلیکیشن پیام‌رسان متعلق به Meta (بخشی از به‌روزرسانی بتا) برای ویژگی حفظ حریم خصوصی آن، ارائه می‌شود. کاربران بتا واتس اپ اکنون می توانند عکس پروفایل، وضعیت «  Last Seen» و سایر اطلاعات خود را از بعضی از مخاطبین مخفی کنند.

بهترین اپلیکیشن های سفارشی سازی محیط گوشی در سال 2021

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.