در حال بارگذاری

بهترین اپلیکیشن های سفارشی سازی

بهترین اپلیکیشن های سفارشی سازی محیط گوشی در سال 2021

بزرگترین مزیت اندروید، در مقایسه با رقبا، توانایی شخصی‌سازی جنبه‌های مختلف از دستگاه و طراحی سیستم عامل شماست. از ابزارک هایی که استفاده می‌کنید گرفته تا نوع قسمت نمایش آیکون اپلیکیشن ها و حتی منوی تنظیمات، راهی برای شخصی‌سازی همه چیز وجود دارد. در ادامه بهترین اپلیکیشن های سفارشی سازی که به شما در مدیریت ظاهر گوشی اندرویدتان کمک می کند را معرفی خواهیم کرد.

ساخت اپلیکیشن بدون کدنویسی با اپتو ممکن شد

 

Smart Launcher 5، برترین دراور اپلیکیشن

بهترین اپلیکیشن های سفارشی سازی

اگر در ابتدای سال به من می‌گفتید که لانچری که قرار است استفاده کنم هوشمند ترین لانچر موجود است، محال بود باور کنم. حال پس از ورود نسخه 5 این لانچر، عاشق آن شده ام. اپلیکیشن دراور این لانچر که به صورت انعطاف‌پذیر طبقه‌بندی شده، بهتر از نسخه های پیشین است و با ادغام Icon Pack Studio و سیستم ویجت بدون شبکه ، SL5، تغییرات ظاهر بسیار ساده و سریع است.

طراحی آیکون اپلیکیشن ها در آپدیت جدید ویندوز 10 بروز خواهد شد

Lawnchair 2، تمیز و سبک

بهترین اپلیکیشن های سفارشی سازی

Lawnchair 2  حس و حال استفاده از لانچر گوشی های پیکسل را به شما می دهد. با این حال شخصی سازی هایی که در اپلیکیشن های لانچر دیگر وجود دارد را در این لانچر هم دارید. پشتیبانی از آیکون های سازگار، به همراه دسته بندی در دراور اپلیکیشن ها و بسیاری از قابلیت های دیگر در این اپلیکیشن سفارشی سازی محیط گوشی وجود دارد. شما می توانید از این اپلیکیشن برای ساخت پیشرفته ترین و یا ساده ترین محیط های لانچر گوشی، در گوشی خودتان استفاده کنید.

نوکیا تصمیم به طراحی اپلیکیشن لانچر اختصاصی گرفت

KLWP Live Wallpaper Maker، ایجاد تم بدون نقص

بهترین اپلیکیشن های سفارشی سازی

این اپلیکیشن که به نوعی برادر بزرگ اپلیکیشن KWGT، اپلیکیشن ساخت ویجت شخصی سازی شده به حساب می آید، به طور قابل توجهی نظر من را جلب کرده است. درحالی که ابزارک های بدون شبکه SL5 خوب هستند، اما به هیچ وجه نمی توانند به خوبی ویجت های موجود در اپلیکیشن KLWP باشند. جامعه بزرگ این اپلیکیشن در ردیت که برای آن قالب های شخصی سازی شده زیادی می سازند به رشد این اپلیکیشن کمک بسیاری کرده است.

معرفی بهترین اپلیکیشن های کیبورد گوشی های هوشمند

Icon Pack Studio، آیکون‌های شخصی شما

Icon Pack Studio

این مساله که آیکون پک مورد علاقه خود را پیدا کرده اید، ولی به لانچر مورد استفاده شما نمی خورد بسیار ناراحت کننده است. البته شما می توانید برای دولوپر درخواست ارسال کنید و صبر کنید که آیکون پک برای آن لانچر نیز منتشر شود. اما راه حل بهتری هم هست. به وسیله این اپلیکیشن شما می توانید آیکون پک مورد علاقه خود را بسازید و آن را بر روی تقریبا هر لانچری استفاده کنید. این اپلیکیشن را می توان به عنوان یکی از مفیدترین و بهترین اپلیکیشن های سفارشی سازی معرفی کرد.

معرفی اپلیکیشن تماس تصویری گوگل | Google Duo

Tapet، تصویر پس زمینه خودکار

Tapet

از زمانی که توانایی تعویض وال پیپیر یا تصویر پس زمینه به ما داده شده، همیشه از آن استفاده کرده ایم و از این کار لذت برده ایم. اپلیکیشن Tapet نیز در این راه همراه ما بوده و به ما کمک کرده. شما به وسیله این اپلیکیشن می توانید یک تصویر پس زمینه برای خود انتخاب کنید یا از آن بخواهید به صورت هر ساعت یکبار، یا هر روز یکبار، تصویر پس زمینه را تغییر دهد و جدید کند. اپلیکیشن به صورت اتوماتیک رزلوشن صفحه نمایش گوشی شما را فهمیده و تصاویری مناسب با کیفیت آن را استفاده می کند. این مساله از استفاده از عکس های کم کیفیت جلوگیری می کند.

 

Whicons، تخت و ساده

Whicons

خیلی از ما وقت اینکه بین هزاران پک آیکون جستجو کنیم را نداریم. با این حال چیزی میخواهیم که ظاهر بسیار خوبی داشته باشد. اپلیکیشن Whicons شاید خیلی زیبا بنظر نرسد. با این حال به شما کمک می کند تا آیکون های زیبایی در گوشی اندرویدی خود داشته باشید. با بیش از 5500 آیکون پک شخصی سازی شده، و تصاویر پس زمینه ای که به آیکون ها می خورند، و استفاده از یک تقویم پویا همه چیز گوشی شما همگن و زیبا خواهد شد.


ساخت اپ اختصاصی با طراحی ویژه و به چند زبان

در آپدیت اخیر اپتو کاربران امکان ساخت اپ های یونیک و اختصاصی تر به ویژه از نظر طراحی را خواهند داشت. درواقع آزادی عمل در طراحی را در بالاترین سطح خود تجربه خواهند کرد. همچنین می توانند اپ را به زبان هایی غیر فارسی و حتی به چند زبان منتشر کنند. بنابراین با اپتو می توانید اپ منحصر به فرد و ویژه ای داشته باشید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.