در حال بارگذاری

طراحی اپلیکیشن لانچر

نوکیا تصمیم به طراحی اپلیکیشن لانچر اختصاصی گرفت

نوکیا موبایل، که توسط شرکت چینی HMD Global خریده شده یکی از متعهد ترین شرکت ها به پروژه Android One گوگل است. اما با توجه به استخدام های اخیر این شرکت، به نظر می رسد که این رویه در حال تغییر است. به نظر می رسد نوکیا تصمیم گرفته طراحی اپلیکیشن لانچر اختصاصی خود را شروع کند. این مساله می تواند تجربه کار با گوشی های جدید نوکیا را متفاوت کند.

طراحی اپلیکیشن بدون کد نویسی با اپلیکیشن ساز اپتو

استخدامی های جدید این شرکت شامل یک طراح نیمه حرفه ای برای طراحی اپلیکیشن و رابط کاربری آن، برای موبایل است. نکته جالب این است که شخص استخدام شده عضو تیم سرویس های جدید نوکیا خواهد شد. این مساله باعث می شود که شخص استخدام شده ارتباط مستقیمی با تیم توسعه،‌ تیم مارکتینگ و مشتریان داشته باشد.

مطلب مفید:‌ استخدام تیم برنامه نویسی اپلیکیشن | آیا این کار به صرفه است؟

طراحی اپلیکیشن لانچر

حال به نظر می رسد که HMD Global وارد فاز توسعه نرم افزار شده و این مساله بسیار خوب است. طی چند سال گذشته که گوشی های نوکیا رو به سیستم عامل اندروید آورده اند، اندروید نصب شده روی این گوشی ها بدون هیچ تغییر خاصی نسبت به نسخه خانم اندروید بود و نوکیا صرفا در حال تولید سخت افزار گوشی بود. حال با توجه به استخدام هایی که در حال صورت گرفتن است، نوکیا بیش از پیش شبیه به نوکیایی که قبل تر می شناختیم خواهد شد.

ساخت اپلیکیشن آسان و بدون کد نویسی با اپ ساز اپتو

نیازهای شغلی که HMD Global برای این شغل در نظر گرفته به شرح زیر است:

  • ارتباط با تیم مهندسین و مدیران پروژه برای فهمیدن نیاز کاربران و استفاده از آنها
  • کشیدن ایده های طراحی با استفاده از process flow و sitemaps
  • طراحی المان های رابط کاربری مانند منو، تب ها و ویجت ها
  • توسعه نمونه های قابل استفاده از طراحی مدنظر برای تست
  • طراحی طرح های گرافیکی اورجینال (مانند تصاویر)
  • شناسایی و رفع مشکلات طراحی اپلیکیشن
  • تغییرات رابط کاربری با توجه به بازخورد از کاربران

این تغییرات چیزی است که کاربران و طرفداران نوکیا انتظارش را داشتند. با اینکه Android One، تجربه استفاده از اندروید خام و اصلی را به ما میداد، اما شرکت های دیگر با استفاده از نرم افزارهای خود،‌ قابلیت های بسیار خوبی به اندروید اضافه کرده اند و نمی توان با اندروید خام به رقابت با آنها پرداخت. گوگل نیز از نظر اضافه کردن قابلیت ها به سیستم عامل خامش مسیری مانند اپل را در پیش گرفته و این اتفاق به ندرت می افتد.

مطلب مفید: آمار دانلود و استفاده از اپلیکیشن موبایل در ابتدای سال ۲۰۲۱

اندروید خام حتی با توجه به پرفورمنس بی نظیر و سرعت بالا، نتوانسته موفقیت زیادی کسب کند و کاربران ترجیح می دهند از نسخه های بهینه یافته اندروید استفاده کنند.


سرعت بالا و امکانات ویژه ی اپ ساز اپتو

اپتو با به کار گیری قوی ترین سرورهای موجود بالاترین سرعت ممکن برای یک اپ را در اختیار شما قرار داده است. اپتو با به کارگیری یکی از قوی ترین زبان های برنامه نویسی و استفاده از استانداردهای جهانی همواره خود را به روز کرده و در لیست اپلیکیشن ساز های برتر قرار داده است. درحال حاضر اپتو با زبان فلاتر پنل جدید خود را رونمایی کرده که زبان مورد استفاده ی معتبرترین سایتها و اپلیکیشن سازهای دنیا همچون گوگل، ebay ، … است.

اپتو هم برای پنل های مدیریتی خود، هم برای سرورهای خود و هم برای اپلیکیشن هایش از جدیدترین فریم ورک ها و فیچرهای برنامه نویسی استفاده کرده و در نهایت اپ هایی با کیفیت نیتیو (native) به شما ارائه می کند. این اپلیکیشن ساز، برای ساخت اپ های بیزینس کوچیک، شخصی و بیزینس های بزرگ مناسب است.

شما میتوانید با کمترین هزینه، بالاترین کیفیت کاربران خود را راضی کنید و کسب و کارتان را رونق دهید.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.