در حال بارگذاری

کسب و کار اپلیکیشن

چه زمانی کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد؟ | راهنمای ساخت اپلیکیشن برای کار

امروز می خواهیم به این سوال که چه زمانی کسب و کار شما نیاز به اپلیکیشن دارد صحبت کنیم. بسیاری از کسب و کارها و شرکت ها همیشه در حال فکر به این موضوع هستند که چه زمانی برای ساخت اپلیکیشن مناسب است و چه زمانی کسب و کار آنها نیاز به اپلیکیشن پیدا می کند. با این حال شرایط، بودجه و نیاز برای هر کسب و کاری متفاوت است. و این سوال که آیا ساخت اپلیکیشن برای کسب و کارشان به صرفه است یکی از مهم ترین سوالات است.

ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با اپلیکیشن ساز اپتو

آیا وب سایت دارید؟

در گذشته، در بسیاری از موارد داشتن وب سایت، قدم اول برای نیاز به اپلیکیشن بود. این در حالی است که امروزه شرایط متفاوت است و با وجود اپلیکیشن ساز هایی مثل اپتو، می توانید از ابتدا، یک فروشگاه را بدون نیاز به سایت و از طریق اپلیکیشن راه اندازی کنید. با این حال اگر در حال حاضر وب سایت دارید، باز هم قابلیت ساخت اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز ها و با هزینه کم برای شما فراهم است. در حالی که داشتن وب سایت برای کسب و کار یکی از لزومات است و مشتریان باید بتوانند شما را آنلاین پیدا کنند، داشتن یک اپلیکیشن خوب می تواند تعداد مخاطبین شما را افزایش دهد. همچنین وجود اپلیکیشن باعث می شود که مخاطبین شما نسبت به سایت، فروشگاه و در کل مجموعه شما وفادار تر باشند و زمان بیشتری را به بررسی وب سایت شما بگذرانند.

اپلیکیشن برای کسب و کار | چرا برای کسب و کار خود نیاز به طراحی اپ موبایل داریم؟

با توجه به گزارشی که توسط MindSea در سال 2020 منتشر شد، کاربران موبایل بیش از 87 درصد از زمان خود را در اپلیکیشن ها می گذرانند. این مساله می تواند به مرور باعث کمتر شدن مخاطبین وب سایت ها، و مهاجرت کاربران به اپلیکیشن ها شود. وجود اپلیکیشن باعث راحتی دسترسی کاربران به داده ها و محصولات شما می شود.

ارتباط مستقیم با کاربران

یکی از مزایای داشتن اپلیکیشن برای کاربران، امکان ارتباط مستقیم با آن هاست. کسب و کار شما نیز به مانند دیگر کسب و کارها نیاز به اطلاع رسانی دارد. حال اگر کسب و کار شما اپلیکیشن داشته باشد، می توانید ارتباط نزدیکتری با کاربران وفادار خود بگیرید. برای مثال، هر زمان که خواستید می توانید از طریق Push Notification اطلاعات مهمی را به کاربرانتان برسانید. پوش نوتیفیکیشن مسیری مستقیم است به سمت کاربران شما و تاثیر بسیار زیادی در اطلاع رسانی کسب و کار و سود شما دارد.

رابط کاربری مناسب تر

وب سایت ها هر چقدر هم که برای موبایل بهینه شده باشند، در اخر در حال اجرا در مرورگر هستند و نمی توانند تجربه کاری کاملی را به یوزر برسانند. این مساله به راحتی با ساخت اپلیکیشن نیتیو هر سیستم عامل قابل رفع است. شما می توانید اپلیکیشن خود را با توجه به تجربه ی کاربران بهبود ببخشید و در پایان اپلیکیشنی بسیار کاربرپسند داشته باشید. آیکن ها، انیمیشن های روان، منوهای آشنا برای کاربران و سرعت بیشتر، تنها چند موردز از مزایای استفاده از اپلیکیشن ها است.

معرفی سایت material.io | بهترین راهنمای طراحی اپلیکیشن

چه زمانی به ساخت اپلیکیشن نیاز دارم؟

اگر سه نشانه زیر در مورد کسب و کار شما صدق می کند، وقت آن است که برای کسب و کار خود اپلیکیشن بسازید.

  • نیاز دارید که کاربران شما تجربه ای عالی از استفاده از خدمات شما داشته باشند و این مساله از طریق ساخت وب سایت ممکن نباشد
  • نیاز به ارتباط مستقیم با کاربران وفادار خود دارید. این مساله به هیچ وجه از طریق وب سایت ممکن نیست و کاربران تا زمانی که به وب سایت شما نیایند نمی توانند خبری از شما بگیرند. (حداقل بدون صرف هزینه ممکن نیست)
  • اگر محتوا و محصولات شما کیفیت بسیاری دارد و شما نیاز دارید که کاربران شما از کیفیت محصولات شما با خبر باشند و می خواهید که به سمت برندسازی بروید.

ساخت اپلیکیشن وردپرس | ساخت اپلیکیشن ووکامرس بدون کد نویسی

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.