در حال بارگذاری

اپلیکیشن های دستیار هوشمند

برترین اپلیکیشن های دستیار هوشمند

وقتی هر جا که میروید Google Assistant و Amazon Alexa در دسترس باشند، دیگر چه کسی به یک دستیار شخصی احتیاج دارد؟ هدف این نوع برنامه ها کمک به کاهش استرس و فشارهای زندگی روزمره شما و سهولت برای انجام کارهایتان است. از اتوماتیک سازی گرفته تا محصولات خانه هوشمند و هر چیزی که در این دسته قرار بگیرد، این برنامه‌ها به شما این امکان را می‌دهند که کارهایتان را کمی کمک به انجام برسانید. در ادامه با معرفی برترین اپلیکیشن های دستیار هوشمند همراه ما باشید.

برترین اپلیکیشن های ویرایش ویدئو ۲۰۲۱: 7 انتخاب برتر برای اندروید، آیفون و آی‌پد

Google Assistant ، همه جا با شما

بهترین اپلیکیشن های دستیار هوشمند

از کمک های معمول در اپلیکیشن Google Clock تا پشتیبانی از تعداد زیادی از دستگاه‌های خانه هوشمند سازگار با دستیار گوگل، تا بازبینی پاسخ‌های تصویری، می توان به این نتیجه رسید که Google Assistant سال پرکاری را داشته است. به نظر می‌رسد یک قرن از زمانی که گوگل در اپلیکیشن Android Auto امکانات Google Assistant را اضافه کرد می گذرد. میلیون‌ها راننده از امنیت بیشتری برخوردار شدند، مخصوصا در رانندگی در زمان‌های تعطیلات طولانی و خسته کننده.

گوگل لنز به وب اپلیکیشن Google Photos اضافه شد

Tasker، همه چیز را خودکار کن

بهترین اپلیکیشن های دستیار هوشمند

Tasker در سال‌های گذشته کمی راکد بود، اما از زمانی که مالک جدید – سازنده مجموعه پلاگین های AutoApps و پرشورترین طرفدار Tasker – مسئولیت این کار را به عهده گرفت، اپلیکیشن اتوماسیون با بازبینی رابطه‌ کاربری و به روزرسانی‌های عمده روبرو شد. با استفاده از TaskerNet و ورودی / خروجی گرفتن بهبود یافته، اشتراک گذاری ، تغییر و ایجاد پروفایل‌ها و تسک های شگفت‌انگیز برای اندروید (و فراتر از آن) هرگز آسانتر از حالا نبوده است.

Amazon Alexa، همیشه در کنار شما

الکسا آمازون

آمازون دیگر فقط بهترین مکان برای خرید آنلاین نیازهایتان نیست، زیرا این شرکت همچنان به گسترش درک خود از جهان ادامه می دهد. با Alexa، شما یک دستیار شخصی در جیب خود دارید. این دستیار همراه با قابلیت همگام سازی با دستگاه های Echo شرکت الکسا، و توانایی حفظ ارتباط در هر کجا که بروید به شما کمک خواهد کرد. حتی می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ای ، با سایر دستگاه‌های مجهز به الکسا تماس بگیرید یا پیام ارسال کنید.

درباره اپلیکیشن ساز اپتو بیشتر بدانید

Google Lens، ترجمه سریع

گوگل لنز

آیا تا به حال مایل بوده‌اید از گونه گلی که در پیاده‌روی خود می‌بینید مطلع شوید؟ خب، با استفاده از Google Lens و نگه داشتن دوربین گوشیتان بر روی گل، به سرعت متوجه موضوع می‌شوید. Lens حتی سریعتر از همیشه به ترجمه زبان­های خارجی می­پردازد یا کارت­های بازرگانی مخاطب را ذخیره می­کند.

‏ IFTTT، استفاده از دستورالعمل‌ها

ifttt

‏ IFTTT به شما این قدرت را می­دهد تا اتوماسیون‌های مختلفی را بین برنامه‌ها و سرویس‌هایی که قبلاً در دسترس نبودند ایجاد کنید. به عنوان مثال با بیش از 630 ادغام مختلف ، می­توانید “دستور العمل” خود را ایجاد کرده و هنگامی که محصول مورد نظر شما در آمازون به حراج گذاشته می شود هشدار دریافت کنید. اگر نمی‌خواهید دستورالعمل خود را ایجاد کنید، یک انجمن و کتابخانه از دستور العمل‌های مختلف برای انتخاب و راه اندازی وجود دارد.

ساخت وب اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز اپتو

Google Home، خانه ای هوشمندتر

Google Home

اگر بخواهید چراغ‌ها ، پریزهای هوشمند ، ترموستات یا بلندگوها / نمایشگرهای با قابلیت دستیار هوشمند را از درون تخت گرم خود یا دورترین گوشه های جهان کنترل کنید ، نمای جدید Home در برنامه Google Home این کار را آسان می کند. Google Home را می توان از بهترین اپلیکیشن های دستیار هوشمند نام برد. امکان افزودن اعضای خانه برای استفاده از مواردی که قبلاً تنظیم کرده اید ، یک گام بزرگ رو به جلو برای در دسترس کردن بیشتر خانه های هوشمند، برای تمامی افراد و با تمامی سطح دانش هاست.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.