در حال بارگذاری

با فلاتر

چگونه شرکت ها می توانند از ساخت اپلیکیشن با فلاتر سود ببرند

فریمورک های نیتیو ساخت اپلیکیشن می توانند بسیار هزینه بر باشند. همین مساله باعث شده که برنامه نویسی به سمت ساخت اپلیکیشن با فریمورک های کراس پلتفرم پرطرفدار شود. ساخت اپلیکیشن با فلاتر، که یکی از این فریمورک هاست، می تواند در هزینه کلی شما به شکل قابل توجهی صرفه جویی شود.

اپلیکیشن ساز اپتو | ساخت اپلیکیشن فروشگاهی

انتخاب یک فریمورک کراس پلتفرم مثل فلاتر برای توسعه یک محصول، می تواند هزینه های یک شرکت را به شکل قابل توجهی کاهش دهد. زمان کمتر توسعه نرم افزار، بالاتر رفتن تعداد مخاطبین محصول و همچنین توسعه و رفع باگ آسان تر از دلایل کاهش شدید هزینه های تولید اپلیکیشن با این فریم ورک هاست. اگر شما بخواهید از بین فریم ورک های کراس پلتفرم یکی را انتخاب نمایید، گزینه های زیادی روبروی شماست. با این حال سه گزینه ی ری اکت نیتیو از فیسبوک، زامارین از مایکروسافت و فلاتر از گوگل بهترین این انتخاب ها هستند.

انتخاب بهترین فریمورک ساخت اپلیکیشن در سال 2021

فلاتر چیست؟

فلاتر یک کیت رابط کاربری متن باز است که توسط گوگل معرفی شده است. این کیت رابط کاربری با زبان برنامه نویسی دارت کار می کند و توانایی ساخت اپلیکیشن های نیتیو موبایل، وب و دسکتاپ را دارد. دارت یک زبان برنامه نویسی شی گراست که توسط گوگل ساخته و معرفی شده است. این زبان برنامه نویسی برای کسانی که تجربه کار با زبان های برنامه نویسی بر اساس C را دارند آسان است.

ساخت اپلیکیشن با فلاتر آینده ی برنامه نویسی است

فلاتر از Skia که یک کتابخانه گرافیکی دو بعدی است و با زبان ++C نوشته شده برای رندر المان های درون صفحه استفاده می کند. آپدیت و تغییرات در اپلیکیشن ها با استفاده از قابلیت Hot Reloading این فریمورک بسیار آسان و سریع شده است. این قابلیت به برنامه نویسان اجازه می دهد تا بدون نیاز به رندر دوباره کل برنامه، تغییرات را در ظاهر برنامه مشاهده نمایند.

فلاتر 2.2 با هدف درآمدزایی در اپلیکیشن معرفی شد

کار با فلاتر برای وب دولوپرها، مخصوصا کسانی که فرانت اند کار کرده اند بسیار راحت است. تمامی اصول، از جمله طراحی اپ برای سایز های مختلف صفحه نمایش در این فریمورک نیز صدق می کند. هم اکنون شرکت های بزرگی از جمله گوگل، BMW، علی بابا و رفلکتلی از فلاتر به عنوان پلتفرم اصلی توسعه اپلیکیشن خود استفاده می کنند. اپتو نیز در نسخه جدید اپلیکیشن ساز خود، ساخت اپلیکیشن با فلاتر را در دستور کار خود قرار داده.

بهترین پلتفرم ساخت اپلیکیشن | مقایسه React Native و Flutter

اپ های تولید شده با Flutter، در کنار کراس پلتفرم بودن، سرعت بالا نیز دارند. از قول های که تیم توسعه دهنده ی Flutter ، برای آینده ی این فریمورک داده اند، پشتیبانی از اپلیکیشن هایی است که توانایی کار با 120 هرتز یا 120 فریم بر ثانیه را دارند. این مساله در گوشی های جدید بسیار پرطرفدار شده و هم اکنون بسیاری از گوشی ها، صفحه نمایشی با قابلیت رندر 120 فریم بر ثانیه را دارند.

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.