در حال بارگذاری

Amazon Music

Amazon Music در مقابل اپل موزیک:کدام سرویس برای کاربران اندرویدی بهتراست؟

Amazon Music در مقابل اپل موزیک، طرح تک کاربره Amazon Music Unlimited را با طرح تک کاربره Apple Music مقایسه خواهم کرد. هر دو سرویس دارای طرح های خانوادگی با کاتالوگ ها، ویژگی ها و قیمت های مشابه هستند، اما آمازون موزیک ده ها طرح دیگر از جمله طرح های دانشجویی، Ultra HD و تک دستگاهی را ارائه می دهد.

ساخت اپلیکیشن YouTube Music برای Wear OS 2 تایید شد

همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، این دو غول فناوری دارای محتوای مشابه و کاتالوگ های موسیقی مشابه هستند، که باعث می شود هر دو در بین بهترین سرویس های پخش موسیقی قرار بگیرند. قیمت آنها با یکدیگر رقابتی است (اگرچه آمازون به مشترکین Prime خود تخفیف قیمت برای طرح های فردی و تک دستگاهی ارائه می دهد). با این حال، وقتی صحبت از موسیقی با کیفیت بالا می شود، Amazon Music حرف اول را میزند.

توجه کنید که من فقط به برنامه های تک کاربره برای هر سرویس در این مقاله نگاه می کنم ، توجه داشته باشید که برنامه های دیگری هم در Amazon Music و هم در Apple Music وجود دارد.

Amazon Music نامحدود

اگر در حال حاضر برای سرویس اشتراکی دیگری پولی پرداخت نمی‌کنید یا از سرویس فعلی خود ناراضی هستید، باید به Amazon Music Unlimited فکر کنید.

این اپلیکیشن یک کاتالوگ کامل موسیقی از بیش از 75 میلیون آهنگ (بر خلاف Spotify یا Apple Music) ارائه می دهد. دارای چندین گزینه برای نیازهای مختلف و تنظیمات مختلف است، از جمله طرح‌های رایگان (Prime Music)، طرح‌های تک دستگاهی، طرح‌های دانشجویی و طرح‌های خانوادگی.

Amazon Photos جایگزین مناسبی برای Google Photos

اپل موزیک

پس از تغییر صنعت موسیقی با آیتونز و آی پاد، اپل مسلماً دیر وارد صحنه موسیقی استریم شد. با این حال، مانند هر کاری که اپل انجام می دهد، وقتی بالاخره وارد شد، این کار را به شکلی بزرگ انجام داد.

در سال 2014، اپل Beats را خریداری کرد، نه برای هدفون های مد روز، بلکه سرویس پخش موسیقی Dr. Dre را با همین نام و محتوا خریداری کرد. Beats قبلاً به عنوان یک برنامه در اندروید درزمان های گذشته وجود داشت، بنابراین انتقال Apple Music به آن پلتفرم کاملاً منطقی بود. میدونی چیه؟ این یک تجربه بسیار عالی است!

کدوم یک برنده می شود؟

هر دوی این سرویس‌های موسیقی خدمات خوبی را ارائه می‌دهند، اما در نهایت، من معتقدم Amazon Music Unlimited به چند دلیل کلیدی ازApple Music برتری دارد. به عنوان مثال، آمازون انتخاب های بسیار بیشتری را در مورد طرح هایش و قیمت های خود به کاربران ارائه می دهد.

همچنین از آنجایی که نسخه رایگان، هرچند برای مدت محدود، به عنوان بخشی از اشتراک آمازون پرایم ارائه می‌شود، راهی عالی برای آزمایش اپلیکیشن قبل از خرید اشتراک است.

طراحی Material You توسط گوگل برای ساخت اپلیکیشن اندروید

Leave a Comment

برای امنیت، استفاده از سرویس reCAPTCHA گوگل مورد نیاز است که تابع Privacy Policy and Terms of Use است.